پلنگ ، موفق ترین شکارچی + فیلم

در این فیلم جذاب و تماشایی حیات وحش بیننده به وضوح راز موفقیت پلنگ در شکار را مشاهده می کند.
کد خبر: ۷۹۷۳۸۶
پلنگ  ، موفق ترین شکارچی  + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ویلدلایف، در حیات وحش پلنگ از جمله موفق ترین شکارچیان محسوب می شود. پلنگ با اینکه در قلمرو اش رقیبان زیادی دارد اما به دلیل شیوه هایش در شکار موفق تر از رقیبانش است.

پلنگ همیشه تنها به شکار می رود مگر پلنگ ماده ای که توله اش به رشد کافی رسیده باشد و بخواهد به او رموز شکار را قبل از در پیش گرفتن یک زندگی مستقل بیاموزد.

چند غزال در بیشه زاری در ماسایی مارا در کنیا در حال چرا هستند. پلنگ ماده با تجربه متوجه آنها شده اما هنوز فاصله اش با غزال ها زیاد است. پلنگ آهسته آهسته از میان علف های بلند خشک و برخلاف جهت باد پیش می رود.

گربه سان بزرگ به گونه ای گام برمی دارد که کمترین صدایی را ایجاد نکرده و غزال ها را فراری ندهد. پلنگ با حوصله منتظر زمان مناسب است. او باید به اندازه کافی به غزال های باهوش و بادپا نزدیک شود. گربه سان بزرگ کاملا خود را در میان علف ها استتار کرده و اکنون در فاصله مناسبی نسبت به طعمه اش قرار دارد.

حمله پلنگ به اندازه ای برق آسا است که غزال فرصت برداشتن حتی یک گام را نمی یابد. پلنگ گلوی غزال را در آرواره هایش فشرده و حیوان را از پای در می آورد. اکنون پلنگ باید لاشه غزال را به مکان امنی ببرد تا فارغ از مزاحمت رقیبان قدرتمندی مانند شیرها یا کفتارها آسوده خاطر غذایش را بخورد.

این فیلم جذاب حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها