مدیرعامل خانه هنرمندان ایران از راه‌اندازی مدرسه تئاتر ایرانشهر از مهر امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۹۷۰۰۳
دانش‌آموزان صاحب مدرسه تئاتر می‌شوند

به گزارش ایرنا، مجید سرسنگی در نشست خبری که روز گذشته برپا شد، گفت: بعد از مدت‌ها تلاش و پیگیری مدرسه تئاتر ایرانشهر با هدف شناسایی استعداد نوجوانان و فراهم آوردن امکانات لازم جهت رشد و شکوفایی این استعدادها راه‌اندازی می‌شود.

او افزود: متاسفانه آموزش تئاتر در کشور از دوره دانشگاه است و در دوره تحصیلی پایین‌تر نظام منسجم و هدفمند برای استعداد تئاتر وجود ندارد که با راه‌اندازی این مدرسه و شناسایی استعداد سنین نوجوانان از 15 سالگی آنها را آماده می‌کنیم که وقتی وارد دانشگاه می‌شوند به صورت حرفه‌ای تئاتر کار کنند.

سرسنگی گفت: در مدرسه تئاتر ایرانشهر بیشتر به کارکردهای اجتماعی تئاتر و نمایش خلاق می‌پردازیم و واحدهایی که تدریس می‌شود، استعداد بچه‌ها را شکوفا می‌کند.

او در ادامه گفت: ساختمان شماره 2 خانه هنرمندان در ضلع شمالی بوستان هنرمندان نیز خریداری شد که بزودی افتتاح می‌شود.

سرسنگی با اشاره به دیگر برنامه‌های خانه هنرمندان گفت: امسال در حوزه انتشارات سه کتاب زیر چاپ داریم، کتاب بازنمایی فضاهای شهری در هنر و ادبیات منتشر شده و تا چند روز دیگر ارائه می‌شود.

مدیرعامل خانه هنرمندان ایران با اشاره به حضور پررنگ این خانه در نمایشگاه کتاب و در سالن هنر و کتاب گفت: کتاب الکترونیکی انسان و فرهنگ شماره اول و دوم آن تهیه شده و در خدمت علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و تا پایان سال 9 شماره از کتاب الکترونیکی را منتشر خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها