جام جم ورزشی: باشگاه منچسترسیتی رسما اعلام کرد که این باشگاه هیچ برنامه ای برای جذب پپ گواردیولا ندارد با این وجود برخی از منابع از حضور قطعی این مربی در سیتی خبر می دهند.
کد خبر: ۷۹۶۴۹۲
پپ گواردیولا سرمربی فصل آینده منچسترسیتی؟

به گزارش جام جم ورزشی ، در ماه های اخیر بارها این شایعه مطرح شد که پپ گواردیولا سرمربی کنونی بایرن مونیخ برای فصل آینده جانشین مانوئل پلگرینی در منچسترسیتی خواهد شد. نتایج ضعیف سیتی زن شیپ ها در این فصل و همچنین از دست رفتن عنوان قهرمانی شایعات اخراج پلگرینی را داغ کرده است. اما یکی از نمایندگان باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد که این باشگاه برنامه ای برای جذب پپ ندارد و به همکاری با سرمربی کنونی و شیلیایی خود ادامه خواهد داد. پپ و پلگرینی هر دو از گران ترین مربیان کنونی دنیای فوتبال هستند.

از سویی دیگر با توجه به اینکه بایرن مونیخ عملا فرصت حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده است و به همین دلیل اخبار جدایی پپ از این باشگاه به گوش می رسد.

از سویی سایت خبری باشگاه منچستر سیتی اعلام کرد که برای فصل آینده با پپ گواردیولا به توافق رسیده اند و از فصل آینده این مربی روی نیمکت تیم متمول انگلیسی خواهد نشست.
گواردیولا که قبل از پایان فصل بایرن مونیخ را قهرمان بوندسلیگا کرد هفته قبل و در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا شکست سنگینی را مقابل بارسلونا متحمل شد تا شرایط حذف این تیم از این رقابت ها را رقم بزند.
با شرایط به وجود آمده و طبق اعلام رسمی سایت خبری باشگاه منچستر سیتی گواردیولا که سابقه حضور روی نیمکت بارسلونا و بایرن مونیخ را دارد از فصل آینده هدایت این تیم انگلیسی را بر عهده خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها