اتهامش مشارکت در قتل مادر مرد مورد علاقه‌اش است، اما خودش قبول ندارد و می‌گوید «رضا عشقی» مادرش را کشته و او در زمان قتل هیچ نقشی نداشته و نمی‌دانسته پیرزن در آن خانه است. فریده 39 ساله که گرد سختی‌های روزگار از او زنی 50 ساله ساخته است از تیره‌روزی‌ها و 50 روز بازداشت می‌گوید.
کد خبر: ۷۹۵۱۹۴

به چه جرمی دستگیر شدی؟

مشارکت در قتل اما باور کنید من فقط با رضا عشقی هم خانه بودم و نمی‌دانستم او مادرش را به قتل رسانده است. وقتی دستگیر شدم متوجه موضوع شدم.

سابقه کیفری داری؟

سه بار به جرم رابطه نامشروع و اعتیاد دستگیر شدم.

چگونه معتاد شدی؟

بعد از این‌که از همسرم جدا شدم جایی برای زندگی نداشتم. او آدم خوشگذرانی بود و دوباره ازدواج کرد. من چند روزی را کنار خیابان و پشت وانت می‌خوابیدم تا این‌که با مردی آشنا شدم و او مرا به خانه‌اش برد تا برایش کار کنم. او فروشنده مواد مخدر بود و کم کم من را معتاد کرد و مجبور شدم با افراد ناباب ارتباط برقرار کنم. هر بار هم که ماموران آن محله را پاکسازی می‌کردند من درمیان دستگیرشدگان بودم.

چرا پیش خانواده‌ات نرفتی؟

خانواده خوبی داشتم، اما به آنها دسترسی ندارم. برادرم در تورنتو و خواهرم در فنلاند است. پدر خدابیامرزم هنرمند و جزو ارکستر... بود و اکنون در قطعه هنرمندان دفن شده است. من سختی زیاد کشیدم.

از آشنایی با رضا بگو.

او یک مواد فروش بود که بعد از آزادی از زندان مجبور شدم با او زندگی کنم. آدم بدی نبود و سرش تو کار خودش بود، اهل خلاف بود و مواد می‌فروخت، اما به من کاری نداشت. من هم مجبور بودم برای این‌که سرپناهی داشته باشم و شب در خیابان نخوابم به حرفش گوش بدهم.

چرا مادرش را کشت؟

باورکنید من در جریان قتل مادرش نیستم، اما شنیدم او مادرش را به قتل رسانده و من را هم به خاطر هم خانه بودن با او دستگیر کرده‌اند. من هیچ اطلاعی از قتل ندارم و دخالتی در قتل نداشتم.

فرزند داری؟

بله. 2 بچه دارم که یکی از آنها دانشجوی پزشکی است و مدت‌هاست از آنها بی‌خبرم. نمی‌دانم کجا هستند چراکه خودم آواره بودم.

حرف آخر...

آزاد شوم در یک شرکت کار می‌کنم و به خانه دوستم در ملارد می‌روم و سعی می‌کنم اعتیاد را کنار بگذارم. من اگر درخانه افراد معتاد و ایدزی بودم به این دلیل بود که سرپناهی نداشتم اما تصمیم دارم به زندگی‌ام سر و سامانی بدهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها