معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: 21 درصد ازدواج‌ها در کمتر از پنج سال به طلاق می‌انجامد.
کد خبر: ۷۹۰۰۴۳

به گزارش ایسنا، محمود گلزاری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان، با بیان این‌که تعداد جمعیت جوان بین 15 تا 29 سال کشور حدود 23 تا 24 میلیون نفر است، عنوان کرد: جوانان گروهی قدرتمند و توانا از نظر شادابی، جسمی و چالاکی و درک ذهنی هستند و جوانی یک نیرو، قدرت و توان و بزرگ‌ترین قدرت جامعه است.

وی ادامه داد: گروه جوان کشور ما از 35 درصد به 30 درصد رسیده و جمعیت میانسالان نیز از 4 درصد به حدود 7 درصد رسیده که نشان‌دهنده این است که جامعه ما در حال پیر شدن و نسل جوان ما در حال کاهش است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان این‌که مساله دیگر در آسیب‌های جوانان، اعتیاد است و اعتیاد به مواد صنعتی در حال افزایش است، تصریح کرد: مساله خشونت و پرخاشگری که موجب قتل‌های بدون انگیزه قبلی می‌شود، در جوانان افزایش یافته و بعد از زندانیان مواد مخدر و سرقت، بیشترین آمار زندانیان ما مربوط به خشونت است.

وی عنوان کرد: جمعیت جوان می‌تواند قدرت یک کشور باشد و اگر به آنها بی‌توجه باشیم تبدیل به اعتیاد و خشونت جوانان خواهد شد که هم باید برای استفاده از این قدرت برنامه‌ریزی کنیم و هم مراقب باشیم این قدرت به ضد خودش تبدیل نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها