بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: برنامه هسته‌ای ایران شاهد بیشترین بازرسی‌ها بوده و این نشان می‌دهد که ایران چیزی ندارد که بخواهد آن را پنهان کند.
کد خبر: ۷۹۰۰۲۳

به گزارش تسنیم، وی در نشستی خبری افزود: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان با تمام قوا، اعتقاداتشان و توانشان تلاش کرده‌اند و تاکنون نیز موفق بوده‌اند، گرچه کار هنوز تمام نشده است. او تصریح کرد: ما هنوز یک دوره دو سه ماه پیش‌رو داریم که در این دوره مذاکرات به صورت جدی پیگیری می‌شود. وی درباره موضوع انتشار فکت‌شیت‌ها پیرامون تفاهم لوزان نیز بیان داشت: کار تمام نشده که هریک از دو طرف بخواهند فکت‌شیتی صادر کنند. بنای ما بر این نبوده که وارد جنگ فکت‌شیت شویم و ببینیم چه کسی درست می‌گوید یا چه کسی غلط. ظریف و صالحی گفته‌اند که این خبرها تنها تفسیری است که طرف مذاکره‌کننده از خودش می‌گوید.

وی با بیان این‌که در صورت انتشار فکت‌شیت ایرانی باید چارچوب مشخصی داشته باشد، گفت: انتشار فکت‌شیت در این دوره اشتباه آمریکا بود.

اظهارات کمالوندی درحالی است که دیروز مذاکره‌کننده ارشد روسیه در گفت‌وگوهای هسته‌‌ای، جزئیات فکت شیت آمریکایی ها درباره تفاهم لوزان را تائید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها