سه نفر که با همدستی پزشک سالخورده اقدام به سقط جنین غیرقانونی می‌کردند، در عملیات پلیسی دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۸۸۴۶۷

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در اداره مبارزه با جرایم خاص پلیس آگاهی تهران از همسرش به اتهام سرقت و فرار از خانه شکایت کرد و گفت: با همسرم که باردار است دعوایمان شد و چند روز بعد او در غیابم، هر چه پول در خانه بود همراه یک کیلو و 500 گرم طلا به سرقت برد و متواری شد. جستجو برای یافتن وی بی‌نتیجه ماند تا این که تصمیم به شکایت گرفتم.با شکایت این مرد، پلیس جستجو برای یافتن این زن را آغاز کرد تا این‌که با گذشت چند روز او را در خانه‌ای اجاره‌ای شناسایی و دستگیر کردند. زن جوان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و گفت: من در ازدواج همسرم را فریب دادم و فقط به فکر تصاحب اموال او بودم. زمانی که باردار شدم، تصمیم به جدایی گرفتم. برای سقط جنین به خانه‌ای در حوالی فردوسی رفته و پزشک سالخورده‌ای این کار را انجام داد.

با اعتراف تکان‌دهنده این زن،ماموران برای دستگیری پزشک خطاکار وارد عمل شده و با ورود به خانه متروک، او را همراه همسرش و خدمتکاری که با آنها همدست بود، دستگیر کردند. متهمان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و معلوم شد پزشک سالخورده مدت‌ها بوده اقدام به سقط جنین غیرقانونی می‌کرده و همسرش و زن خدمتکار در جذب مشتری و دریافت پول با او همکاری داشته‌اند.

بعد از دستگیری این افراد، چند خانواده دیگر هم با حضور در پلیس آگاهی از این پزشک سالخورده که غیرقانونی دست به سقط جنین زده بود، شکایت کردند. در حالی که تحقیقات از متهمان در شعبه 9 بازپرسی دادسری جرایم پزشکی برای رازگشایی از دیگر جرایم آنها ادامه داشت دو روز پیش پلیس موفق به دستگیری سه عضو دیگر این باند شد.بررسی‌ها نشان می‌دهد، متهمان دستگیر شده در ارتکاب جرایم با پزشک سالخورده همکاری داشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها