سری M محصولات بی‌ام‌و همیشه با طراحی خیره کننده خود و قابلیت‌های بیشتر، یک قدم از سری مدل‌های استاندارد خود جلوتر بوده‌اند.
کد خبر: ۷۸۶۶۶۳
بی‌ام‌و M6 فیس لیفت شد + فیلم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، پس از معرفی مدل M5 در این اواخر، بی‌ام‌و حالا به سراغ مدل 2015 سری 6 رفته و این مدل را هم با تغییراتی ظاهری و باطنی به مجموعه M بی‌ام‌و اضافه کرده است که با ظاهری خشن‌تر آماده چنگ زدن به جاده شده است.

مدل استاندارد بی‌ام‌و سری 6، امسال با ظاهری جدید که شامل چراغ‌های جدید جلو، سپر دوباره طراحی شده با ورودی‌های بهتر هوا و جلوپنجره‌ای زیباتر با حفظ اصالت خود و در کل طراحی دگرگون شده می‌شد، معرفی شد، اما گویا برای دریافت مقام M، چندان طراحی مناسب و خشنی نداشته است، از این رو طراحان بی‌ام‌و دوباره به سراغ تخته طراحی خود رفته و با ایجاد تغییراتی در بخش‌های مختلف از جمله جلوپنجره، سپر جدید با ورودی‌های بزرگ‌تر هوا و حذف چراغ‌های مه‌شکن بر روی آن و انتقال آن‌ها به چراغ‌های اصلی، چهره اتومبیل را تبدیل به همان چیزی کرده‌اند که شایسته دریافت نشان M شده است.

البته در کنار این ظاهر دوباره طراحی شده، بی‌ام‌و تجهیزات و امکانات جدیدی را هم به اتومبیل اضافه کرده که کمپانی سازنده تاکید بیشتری بر روی برخی از آن‌ها کرده است که شامل چراغ‌های تمام LED هوشمند با سیستم روشن و خاموش شدن خودکار، اگزوزهای اسپرت، سیستم ConnectedDrive و... می‌شود.

طبق گفته‌های شرکت سازنده، بی‌ام‌و M6 حداقل 116 هزار و 200 دلار خرج بر می‌دارد که با نصب وسایل سفارشی بر روی آن، قیمت تمام شده به 150 هزار دلار هم می‌رسد.

بی‌ام‌و هنوز اطلاعاتی از پیشرانه منتشر نکرده است، ولی ویدیویی از معرفی این محصول را منتشر کرده است که پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها