مدیرکل امور فنی بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی ضمن تشریح وضع پوشش بیمه‌ای مشاغل مختلف، از اختصاص ۴۷۰ میلیارد تومان برای بیمه قالیبافان در سال ۹۴ خبر داد.
کد خبر: ۷۸۴۶۶۱

سیروس نصیری در گفت‌وگو با مهر افزود: در سال گذشته بیمه‌های مختلفی مانند باربران، قالیبافان و رانندگان حمل و نقل بار از سوی سازمان تامین اجتماعی انجام شده و امسال نیز این بیمه‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این‌که افرادی که در سال قبل در این حرف بیمه بوده‌اند در صورتی که در شغل خود مشغول به کار باشند بیمه خواهند شد، توضیح داد: امسال حدود ۴۷۰ میلیارد تومان برای بیمه قالیبافان در نظر گرفته شده که از این اعتبار برای بیمه ۵۳۰ هزار قالیباف که تحت پوشش هستند، استفاده می‌شود که البته هنوز ابلاغ نشده است. به گفته وی، علاوه بر پوشش تمامی افرادی که در گذشته بیمه بودند، افراد جدید نیز می‌توانند با مراجعه به شعب و تائید شغل‌شان تحت پوشش قرار گیرند.

نصیری به برنامه‌هایی که در سال ۹۴ اجرایی می‌شود اشاره و اظهار کرد: ایجاد سیستم مکانیزه جمع‌آوری آمار انتقال و استرداد حق بیمه، مکانیزه کردن نحوه معرفی بیمه‌شدگان به کمیسیون‌های پزشکی، بیمه ایرانیان خارج از کشور، تشکیل و توسعه پرونده فنی الکترونیک بیمه‌شدگان و مکانیزه کردن ضوابط اجرایی ماده ۹۰ قانون تامین اجتماعی از جمله برنامه‌هایی است که در امسال اجرایی خواهد شد که البته اجرای بخشی از این طرح‌ها سال گذشته آغاز شده و امسال نیز ادامه دارد.

برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها