نام افزونه: AdBlock for Gmail نام مرورگر: فایرفاکس
کد خبر: ۷۸۴۰۸۴

سرویس جیمیل در مقایسه با دیگر سرویس‌های ایمیلی از تبلیغات بسیار کمی برخوردار است و در بیشتر موارد نیز به‌دلیل متنی بودن این تبلیغات، آنچنان توجه کاربر را جلب نمی‌کند و مشکلی در استفاده از جیمیل را به‌وجود نمی‌آورد. با وجود این همچنان کاربران زیادی به‌دلیل مرتبط بودن تبلیغات با متن ایمیل‌ها و علایق خود، آنها را با ایمیل‌های خود اشتباه گرفته و ناخواسته روی آنها کلیک می‌کنند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و بارها به‌دلیل تشابه عبارات به‌نمایش درآمده در تبلیغات با ایمیلی که در حال خواندن آن هستید روی این لینک‌ها کلیک کرده‌اید، افزونه AdBlock for Gmail را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با این افزونه همه تبلیغات به‌نمایش درآمده در سرویس جیمیل حذف می‌شود و شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه مزاحمتی از این سرویس استفاده کنید.

افزونه‌ AdBlock for Gmail با قابلیت اجرا در مرورگر فایرفاکس، قادر است تبلیغات به‌نمایش درآمده در بالا و پایین صفحه‌اصلی ایمیل‌ها و تبلیغات به‌نمایش درآمده در سمت راست ایمیل‌های درحال مشاهده را حذف کند. این افزونه کوچک‌ترین تداخلی با فعالیت‌های مرورگر یا دسترسی به سرویس جیمیل ندارد.

http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌4myXxT

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها