نسرین آبروانی، معاون صدا در مراسم معارفه مدیر جدید رادیو ورزش توجه به ورزش‌های همگانی و قهرمانی و احیای آداب فتوت و جوانمردی را از مهم‌ترین ماموریت‌های این شبکه رادیویی ذکر کرد.
کد خبر: ۷۷۱۷۳۸
پخش همه مسابقات ورزشی فقط از رادیو ورزش

به گزارش معاونت «صدا»ی رسانه ملی، ‌آبروانی در مراسم معارفه حمید قاسمی گفت: از این پس همه رقابت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف زنان و مردان، به صورت مستقیم و متمرکز فقط از رادیو ورزش پخش خواهد شد.احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، محمد جهانی اولین مدیر شبکه رادیویی، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و برخی از مدیران معاونت صدا در این مراسم حضور داشتند. در پایان از تلاش‌های مجید ندیری، مدیر سابق رادیو ورزش قدردانی شد.

رادیو سلامت، خانوادگی‌ می‌شود

مدیر شبکه رادیویی سلامت با بیان این که رویکرد رادیو سلامت، خانوادگی می‌شود، تاکید کرد بزودی گروه خانواده به این رادیو افزوده می‌شود.

صدیقه اعتماد سعید، مدیر رادیو سلامت با بیان این خبر افزود: از این رو حوزه فعالیت رادیو سلامت گسترده‌تر خواهد شد و حوزه فعالیتمان، پیشگیری خواهد بود.

وی افزود: بر اساس دیدگاه سازمان بهداشت جهانی، سلامت به معنای برخورداری از آسایش کامل جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی است. بنابراین برای داشتن انسان سالم، باید دانش افراد جامعه را در حوزه سلامت افزایش دهیم تا بتوانیم در جامعه انسان سالم داشته باشیم، چرا که مهم‌ترین زیرساخت جامعه، انسان سالم است و توسعه انسانی هم هدف و هم مسیر توسعه است.

اعتماد سعید ادامه داد: شبکه رادیویی سلامت در این حوزه به ارتقای دانش سلامت مردم و توانمند کردن آنها برای حفظ سلامت‌شان کمک می‌کند. این شبکه رادیویی به عنوان مرجعیت حوزه سلامت، همواره پیش‌بینی آینده را می‌کند و تلاش دارد تا با برقراری ارتباط دوسویه با مخاطبان به نیازهای واقعی آنها پاسخ دهد. بر همین اساس، اولویت‌های برنامه‌سازی در این رادیو، بر اساس بیماری، مسائل و نیازهای جامعه مشخص می‌شود.

مدیر رادیو سلامت در پایان با بیان این‌که رسانه باید بهترین راه زندگی را به مردم آموزش دهد، اظهار کرد: دانشی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهیم که شرایط اجتماعی آن در جامعه فراهم شده باشد تا بتوانیم بر اساس آن دانش، تغییر رفتار را در مردم ایجاد کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها