انتشار آلبومی به روایت ژاله علو

جام جم نوا: آلبوم «افسانه وافسون» با دکله ژاله علو، تنظیم ایلیا منفرد ملودی و خوانندگی مجتبی هرندی توسط موسسه فرهنگی هنری آوای باغ مهر در بازار موسیقی منتشر شد.
کد خبر: ۷۷۱۳۸۶
انتشار آلبومی به روایت ژاله علو

هلال عید، صدای سخن عشق، افسانه وافسون، سودای عشق، آن کیست؟، راهی بزن، مه خورشید کلاه، نگار من، بت و چون تو بیایی عنوان قطعات این آلبوم هستند که همه شعرهایی برگرفته ازدیوان حافظ هستند.
مجتبی هرندی یادداشت بروشور آلبوم آورده است: «در این مجموعه اهتمام برآن شده تا شعر وموسیقی فقط درکنارهم قرارنگیرند، بلکه باهم عجین ودرهم تنیده باشند، تا دراین فضای خلق شده اشعار مورد فهم و بینش والاتری قرارگیرند. آهنگساز وخواننده این مجموعه بی هیچ سخن وکلامی فقط خویش را غرق دراین شعبده بازی شعروموسیقی می داند تا شاید دراین معجزه زیبا، هستی خویش را ازیادببرد.»
مجتبی هرندی متولد ۱۳۵۳ تهران است. وی همزمان با تحصیل دررشته دندانپزشکی، موسیقی رادررشته آواز و آهنگسازی فرا گرفت.
آرش صمیمی با نی و فلوت پیکولو، پیام طونی با ویولن و ویولن آلتو، امید حاجیلی با ترومپت، سامان اتفاق با کلارینت، مهدی حیدر با کیبورد و پیانو، فرید قاسمی با دف و دمام وطبلا و ایلیامنفرد باگیتارهای کلاسیک، آکوستیک، الکتریک وباس ازنوازندگان این آلبوم هستند. این در حالی است که میکس ومسترینگ این آلبوم رامهدی سالک اردستانی برعهده داشته و ایلیا منفرد وحسین پرنیا نیزناظرضبط آن بوده اند. البته شیرین محمدیان هم به عنوان مشاورهنری درتهیه این آلبوم حضورداشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها