رییس جمهوری با صدور پیامی از حضور پرشور و آگاهانه ملت شریف و انقلابی ایران در راهپیمایی جشن خاطره انگیز و الهام بخش سی و هفتمین طلیعه آفتاب انقلاب شکوهمند 22 بهمن 1357 تقدیر و سپاسگزاری کرد.
کد خبر: ۷۶۹۶۹۳
قدردانی رییس جمهوری از ملت ایران

به گزارش ایرنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم هوشیار و فداکار ایران

حضور پرشور و آگاهانه شما ملت شریف و انقلابی ایران در راهپیمایی جشن خاطره انگیز و الهام بخش سی و هفتمین طلیعه آفتاب انقلاب شکوهمند 22 بهمن 1357، بار دیگر ماندگارترین صحنه وحدت و میثاق ملی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

حضور صمیمی، یکدل و هوشمندانه شما مردم سراسر ایران اسلامی در بازآفرینی روز پیروزی حرکت اعتدالی؛ روزی که گل بر گلوله پیروز شد، افزون بر اینکه شادی آور و امیدبخش است، یادآور این واقعیت تاریخی است که گشایش درهای گلستان انقلاب اسلامی در بهمن 57 حاصل سال ها جان فشانی و ایثار عزیزترین و ارزنده ترین نیروهای حقیقت جو و عدالت خواه است. مردان و زنان فداکار و باایمانی که با الگو گرفتن از حرکت تاریخ ساز راه نورانی امامت و ولایت و در پرتو وحدت کلمه توانستند از سد قطور استبداد داخلی و دیوار بلند مداخله گران خارجی با سربلندی و افتخار عبور کنند.

یکی از مهمترین ویژگی های این حرکت انقلابی به ویژه در شرایط امروز، پایداری در آرمان های انقلاب و وفاداری به ارز ش های اصیل و تعالی بخش آن است. بی شک این فضیلت پر فروغ، از اعماق فرهنگ و تمدن ایرانی که متکی به اصل ولایتمداری است، سرچشمه می گیرد.

اینجانب در این دوران حساس و سرنوشت ساز؛ حضور پرمعنا، وحدت آفرین و پرشور ملت رشید و همیشه در صحنه کشورمان را گرامی می دارم و از همه اقشار جامعه و گروه ها و احزاب سیاسی مختلف که امسال نیز در راهپیمایی عظیم و بزرگ یوم الله 22 بهمن با اتحاد و همبستگی مستحکم خود، مباهات نظام و یاس دشمنان را فراهم آوردند، تقدیر و تشکر می کنم.

در پایان؛ بار دیگر اعلام می کنم که دولت تدبیر و امید براساس اهداف و آرمان های انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و خواست ملت بزرگ ایران، با عقلانیت و تدبیر و مشی اعتدالی، عزت و سربلندی بیش از پیش کشور و آینده ای بهتر برای ملت عزیز ایران را همچنان در سرلوحه برنامه های خود دارد و برای تحقق این اهداف با استفاده مطلوب از ظرفیت های موجود، همه توان و تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها