محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ در سی‌امین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می‌رود تا برخی قطعات خاطره‌انگیز خود را برای دوستداران آثارش اجرا کند، علیزاده امسال آخرین اجرای این دوره از جشنواره را روی صحنه برده و پایان‌بخش موسیقی فجر خواهد بود.
کد خبر: ۷۶۸۲۱۶

به گزارش ستاد خبری سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، محمد علیزاده در بخش اجراهای موسیقی پاپ این دوره از جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفته و 18 قطعه از آثارش را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

این خواننده معتقد است، «جز تو کی می‌تونه عزیز من باشه» یکی از محبوب‌ترین کارهایش از نظر مخاطبان است و به همین دلیل قصد دارد آن را در جشنواره اجرا کند.

جز توکی می‌تونه عزیز من باشه، احساسی که به تو دارم، خیلی خوشحالم از این‌که تو به دنیا اومدی و بی‌حوصله‌ام، قلبم می‌زنه از جمله قطعاتی است که علیزاده در جشنواره موسیقی فجر می‌خواند. علیزاده پیش از این با خواندن تیتراژ برنامه ماه‌عسل و سریال‌های خروس و زخم هم مورد توجه علاقه‌مندان موسیقی پاپ قرار گرفته است. گروه محمد علیزاده جمعه یکم اسفند در دو نوبت ساعت 18 و 15 دقیقه و ساعت 21 در برج میلاد به صحنه می‌رود. اجرای این گروه آخرین اجرای جشنواره خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها