روی موج صدا

بازپخش «گل‌های مریم» از رادیو نمایش

نمایش قدیمی گل‌های مریم در قالب برنامه یکی بود یکی نبود امروز از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۶۶۴۹۹

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، داستان این نمایش رادیویی درباره پزشکی است که می‌خواهد امید به زندگی را در بیمارش زنده کند، ولی ایجاد چنین شور و شوقی او را با مساله‌ای روبه‌رو می‌کند.

نمایش «گل‌های مریم» در دهه 40 تولید و پخش شده و در آن هنرمندان قدیمی رادیو همچون سعید مهاجر، باقر کریم‌پور، توران مهرزاد، مهین نثری، مرحوم محسن فرید، مرحوم منصور والامقام، مرحوم علی‌اصغر عسگریان و مرحوم رامین فرزاد به ایفای نقش پرداختند. این نمایش ساعت 10 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

خیابان بهبودی برای خریدهای ضروری

برنامه خیابان بهبودی رادیو سلامت امروز موضوع خریدهای ضروری را بررسی می‌کند.

این برنامه به تهیه‌کنندگی سیما غفاری و گویندگی مصطفی مصطفوی از ساعت 17 و 5 دقیقه با حضور حمیدرضا محتشمی، روان‌شناس به موضوع روان‌شناسی مصرف و خریدهای ضروری می‌پردازد. برنامه سلام جوانی به تهیه‌کنندگی بهرام رحمانی از ساعت 19 و 10 دقیقه به‌موضوع پیشگیری از سرطان می‌پردازد.

بازتاب انقلاب در صدای مردم تهران

برنامه «این صدای مردم تهران است» با حضور نقش‌آفرینان انقلابی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی امروز ساعت 9 از رادیو تهران پخش می‌شود.

این برنامه کاری از گروه علم و زندگی رادیو تهران است که با معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای علمی و سیاسی پخش می‌شود و با دست‌اندرکاران و مسئولان ستادها و ارگان‌های مختلف درباره دستاوردهای انقلاب گفت‌وگو می‌شود. پروانه طهماسبی تهیه‌کننده، فاطمه نصرآبادی گوینده و اعظم زمانی گزارشگر با این برنامه همکاری دارند.

توسعه اقتصاد در راه شب

برنامه راه‌شب رادیو ایران امشب به موضوع اهمیت کیفیت خدمات در مشاغل مختلف جهت توسعه اقتصاد می‌پردازد.

ناصر خیرخواه، تهیه‌کننده برنامه راه‌شب ضمن معرفی بخش‌های مختلف این برنامه گفت: در این برنامه با حضور سیف‌الله یزدانی، کارشناس اقتصاد و ارتباطات به این موضوع می‌پردازد که در شرایط تحریم و تحقق اقتصاد مقاومتی، چگونه باید کیفیت کالاها و خدمات را ارتقا داد، صحبت می‌کند. این برنامه ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد به مدت 150 دقیقه پخش می‌‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها