انتشار کتاب بررسی عملکرد دوره بیست و یکم مجلس

همزمان با برگزاری ششمین همایش تخصصی تاریخ مجلس، کتاب بررسی عملکرد دوره بیست و یک مجلس شورای ملی منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۶۰۲۲
انتشار کتاب بررسی عملکرد دوره بیست و یکم مجلس

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، دکتر علی ططری مدیر مرکز اسناد با اعلام این خبر گفت: یکی از طرح­‌های پژوهشی سال 1392 مرکز اسناد، انتشار کتاب «بررسی عملکرد دوره بیست و یکم مجلس شورای ملی با تاکید بر تحولات نهضت اسلامی» بود که توسط جناب آقای دکتر حمید بصیرت­ منش و سرکار خانم توران منصوری انجام گرفت.

وی افزود: این مجموعه در مراحل پایانی ویرایش و آماده سازی جهت انتشار است و امیدواریم تا پایان سال به اداره انتشارات کتابخانه جهت طی مراحل انتشار سپرده شود.

ططری گفت: از ویژگی‌های این اثر پژوهشی پرداختن به نخستین جرقه‌­های انقلاب اسلامی در ایام حیات دوره بیست و یک مجلس شورای ملی و همچنین بازتاب وقایع سال‌های نخستین نهضت امام خمینی (ره) در عملکرد و اقدامات نمایندگان مجلس شورای ملی است که در این پژوهش به صورت جدی و با استفاده از اسناد آرشیوهای مختلف کشور بدان پرداخته شده است.

علی ططری همچنین با اشاره به ششمین همایش تخصصی تاریخ مجلس گفت:‌ یکی از محورهای ششمین همایش تاریخ مجلس نگاهی به ساختار و کارکرد مجلس شورای ملی در دوره بیست و یکم است که طی آن مهمترین مسائلی که مربوط به مجلس بیست و یکم است بررسی می‌شود؛ لذا انتشار این کتاب به روشن شدن بسیاری از زوایای پنهای مجلس بیست و یکم به روایت اسناد آرشیوهای مختلف کمک خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها