چگونه وولفسبورگ به رقیب بایرن تبدیل شد؟

موتور مدرن روی وولکس واگن

شکست سنگین بایرن

نیم فصل دوم بوندس لیگا در شرایطی با جدال حساس تیم‌های صدر جدولی بایرن مونیخ و وولفسبورگ آغاز شد که در این دیدار بایرن مونیخ صدرنشین مقتدر این رقابت‌ها نخستین شکست فصل را پذیرفت.
کد خبر: ۷۶۵۷۰۱

بوندسلیگا در حالی جمعه شب از خواب زمستانی بیدار شد که نخستین دیدار نیم فصل دوم را تیم‌های بایرن مونیخ و وولفسبورگ برگزار کردند از یک سو بارین پیشتاز 45 امتیازی و مقتدر این باز‌ها و در مقابل وولفسبورگ تیم رده دومی و34 امتیازی. در این دیدار که به میزبان وولفسبورگ برگزار شد بایرن در عین ناباوری 4 بر یک شکست خورد تا شاگردان گواردیولا در امتیاز 45 باقی مانده و وولفسبورگ 37 امتیازی شود. در این دیدار داست در دقیقه چهارم بازی گل زودهنگامی را به سود میزبان به ثمر رساند و در دقیقه 45 برای بار دوم گلزنی کرد. دی‌برایان در دقیقه 53 سومین گل را به سود وولفسبورگ به ثمر رساند و خوان برنات در دقیقه 55 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما دی‌برایان بار دیگر در دقیقه 73 گلزنی کرد تا این بازی با نتیجه پرگل 4 بر یک به سود وولفسبورگ به پایان برسد.

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ پس از این شکست، گفت: وولفسبورگ بهتر از ما بود و در زمان‌های مناسبی گلزنی کرد. به این تیم تبریک می‌گویم. باید آنالیز کنیم چه اتفاقی افتاد. همین‌طور روی بازی بعدی تمرکز کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها