محصول خلاقانه گوگل که بر پایه استفاده از فناوری جدید واقعیت افزوده طراحی شده، مسیر جدیدی را در زمینه گجتهای پوشیدنی ایجاد کرد و بسیاری از کاربران را چشم انتظار خود نگهداشت. اما هندوانه سربسته گوگل پس از رونمایی آزمایشی این محصول با بازخورد منفی شدیدی روبهرو شد و غیر از عدهای خاص، بیشتر کاربران عادی اشتیاق خود را برای خرید آن از دست دادند. حال بهگفته گوگل، این عینک هوشمند پس از دو سال مراحل آزمایشی خود را پشت سرگذاشته و وارد فصل جدیدی از زندگی خود یعنی آمادگی برای ورود به بازار شده است.
با توجه به این موضوع که بسیاری از منتقدان اعتقاد دارند گوگلگلس جایی در بازار پیدا نخواهد کرد، شرکت گوگل نیز دست به کار شده و با هزینه سه میلیارد دلاری شرکت Nest را از آن خود کرده تا مدیر سابق این شرکت را بهعنوان سرپرست پروژه گوگلگلس به خدمت بگیرد. تونی فدل که سابقه بسیار موفقی در تولید و به سودرسانی محصولات جدید و متفاوت دارد، وظیفه آمادهسازی عینک گوگل را برای ورود به بازار به عهده دارد. البته با توجه به تمایل نداشتن بازار به این محصول، کار فدل بسیار سخت است. اگر نتواند محصول جنجالی گوگل را به سلیقه بازار نزدیک کند، این شرکت با شکست تجاری بزرگی روبهرو خواهد شد. همچنین این مدیر باتجربه در اظهارنظری که در صفحه شخصی توییترش انجام داده، عنوان کرده باید بزودی منتظر چیزی متفاوتتر از آنچه تا امروز دیدهایم، باشیم. بنابراین به احتمال زیاد عینک گوگل قبل از ورود به بازار، دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد.
کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم:
رضا کوچک زاده تهمتن، مدیر رادیو مقاومت در گفت گو با "جام جم"
اسماعیل حلالی در گفتوگو با جامجم: