فرماندهان ورود ممنوع

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از کتاب «فرماندهان ِ ورودممنوع» پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۸ بهمن با حضور جمعی از تخریب‌چیان زمان جنگ و فرماندهان دفاع مقدس در مجموعه فرهنگی سیدالشهدا برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۴۶۸۰
فرماندهان ورود ممنوع

ضمون این کتاب به خاطرات فرماندهان تخریب‌چی یگان‌ها و لشگرهای دوران هشت سال دفاع مقدس مربوط می‌شود، همچنین یکی از ویژگی‌های کتاب «فرماندهان ورود ممنوع» ثبت خاطرات 30 فرمانده دفاع مقدس است.

تاب «فرماندهان ورود ممنوع» توسط «رحیم مخدومی» درباره خاطرات پیشکسوتان تخریب‌چی کشور همراه با عکس و مستندات منتشر و روانه بازار نشر شده است.

کتاب «فرماندهان ورود ممنوع» توسط «رحیم مخدومی» درباره خاطرات پیشکسوتان تخریب‌چی کشور همراه با عکس و مستندات منتشر و روانه بازار نشر شده است. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931105000940#sthash.bHQA1fOu.dpuf

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930227000072#sthash.V9POPrbk.dpuf
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی فتوت اسكندری
Kazakhstan
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
۰
۰
باسلام خدمت تمام عزیزان تخریبچی، برادران شهید محمود نصیری، آل آقا، علی عاصمی و .... سرداران عرصه ایمان و شهادت سرداران مهندسی رزمی و تخریب حاج عباس كردمیهن، حمید نادری، تمرتاش، سرخیل، جلال روغنی، ظهوری و دیگر عزیزان تخریبچی ، انتشار كتاب فرماندهان ورود ممنوع كه گوشه ای از خاطرات دفاع مقدس و همرزمان عزیزم در گردان تخریب در پادگان ابوذر در سرپل ذهاب، قرارگاه خاتم الانبیاء و قرارگاه كربلا بودیم را به فال نیك گرفته و برای عزیران و شهدای زنده تخریب ارزوی سلامتی و صحت عافیت دارم. نمی دانم چرا خداوند ما را و برای چه ماموریتی نگهداشته است ؛ به هرحال ان شاءالله با ظهور منجی عدل گستر بتوانیم ماموریت ناتماممان را در كنار این عزیز و برای اعتلای كلمه لااله الاالله در بلندای گیتی به اهتزاز در آوریم. بامید آن روز .
مهدی فتوت اسكندری كوچكترین عضو بسیجی گردان تخریب در سالهای دفاع مقدس

نیازمندی ها