پرونده قتل مرد جوان که قربانی سرقت سارقان زورگیر شده بود با دستگیری یک مظنون وارد مرحله تازه‌ای شد.
کد خبر: ۷۶۱۵۰۰
قتل مرد جوان از سوی سارقان زورگیر

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی آذر امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان شهریار تماس گرفت و مدعی شد پیکر نیمه‌جان مردی در کنار خیابان افتاده است.

با گزارش این موضوع، کارآگاهان جنایی به محل حادثه اعزام شده و مرد زخمی را به بیمارستان منتقل کردند اما او ساعاتی بعد به دلیل شدت خونریزی فوت کرد.

کارآگاهان با اطلاع از مرگ او موضوع را به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا گزارش دادند و با هماهنگی قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

با تشکیل پرونده قضایی، مردی که موضوع را به پلیس گزارش داده بود برای تحقیقات به پلیس آگاهی احضار شد و در اظهاراتش گفت: روز حادثه هر چه منتظر تاکسی ماندم، خبری نشد بنابراین تصمیم گرفتم بخشی از راه را پیاده بروم. پس از طی مسافتی متوجه دو موتورسوار شدم که به طرف مردی حمله‌ور شده و پس از زخمی کردن او، کیفش را سرقت کردند.

با ثبت این اظهارات، احتمال قتل از سوی سارقان زورگیر قوت گرفت بنابراین ماموران به جستجوهایشان برای شناسایی هویت مقتول ادامه دادند تا این که روز بعد خانواده‌ای با حضور در پلیس آگاهی ناپدید شدن فرزند خود را گزارش دادند.

با تحقیق از این خانواده مشخص شد مرد جوان روز گذشته خانه را به قصد رفتن به محل کارش ترک کرده و دیگر بازنگشته است، تلفن همراهش هم خاموش است و در تماس با همکارانش متوجه شده‌اند او در محل‌کارش حاضر نشده و گمان می‌کنند اتفاقی برای او رخ داده باشد.

با ثبت اظهارات خانواده مقتول و به دست آوردن تصویر مرد گمشده، مشخص شد این تصویر با جسدی که کشف شده مطابقت دارد. در این مرحله خانواده مرد گمشده با حضور در پزشکی قانونی مقتول را شناسایی کردند.

با شناسایی هویت مقتول روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. همزمان با شروع تحقیقات ماموران به بازبینی دوربین‌های مداربسته‌ای که در اطراف محل حادثه بود پرداختند که معلوم شد زمانی که مرد جوان در حال گذر از خیابان بوده راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در حالی که سر و صورت خود را با پارچه‌ای پوشانده بودند راه وی را سد‌ کرده و با چاقو طعمه خود را تهدید کرده‌اند. مرد جوان هم به مقاومت در برابر سارقان پرداخته که با ضربه چاقوی آنها مجروح شده است.

با گذشت یک ماه از وقوع حادثه روز گذشته کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی غرب استان تهران موفق به دستگیری یک مرد به عنوان مظنون شدند که با انتقال وی به پلیس آگاهی تحقیقات از وی برای رازگشایی از این جنایت آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها