چرا در مسأله زن و خانواده از غرب طلبکاریم؟

بحران کودکان نامشروع در غرب

هویت فردی که خود را قاضی شرع گروه تروریستی "جبهه النصره" می‌نامد و اخیراً دستور اعدام یک زن را در یکی از مناطق حومۀ شهر ادلب سوریه صادر کرده است، فاش شد.
کد خبر: ۷۶۰۴۴۳
مفتی بی بند و بار النصره زن سوری را اعدام کرد

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کاربران شبکه های اجتماعی اعلام کردند، فردی که قاضی شرع جبهه النصره نامیده می شود و چندی پیش حکم اعدام یک زن پنجاه ساله را در منطقه معره مصرین به اتهام زنا صادر کرد ، "شیخ ابوصلاح" نام دارد.

سایت خبری "اورینت" به نقل از کاربران در شبکه های اجتماعی تأکید کرد، ابوصلاح همچنین به عناصر جبهه النصره اجازه داده است که محتویات کارخانه ها و کارگاه ها و منازل مردم را سرقت کنند و در بازار بفروشند زیرا مدعی است که صاحبان این اماکن خائن به ملت هستند، و با ارتش سوریه همکاری می کنند .

کاربران ابوصلاح را فردی بی بند و بار توصیف کردند و افزودند: ابوصلاح قبلاً در شهر حلب مستقر بود و علت انتقالش به شهر ادلب رابطه نامشروعش با یک زن شوهردار بود؛ و در همین شهر حکم اعدام یک زن پنجاه ساله را به اتهام زنا صادر کرد .

هر چند فیلم اعدام این زن نشان می دهد که عبارت جبهه النصره روی دیوارِ اطراف صحنه اعدام نوشته شده است ولی جبهه النصره تاکنون اعدام این زن را به عهده نگرفته است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها