سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی:

ایران و ژاپن بیشترین شانس قهرمانی را دارند

سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال کره جنوبی از ایران و ژاپن به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی در شانزدهمین دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا نام برد.
کد خبر: ۷۵۹۳۳۰
ایران و ژاپن بیشترین شانس قهرمانی را دارند

اولی اشتیلیکه‌، سرمربی تیم ملی کره جنوبی که شاگردانش صبح امروز (سه‌شنبه) با کسب پیروزی مقابل کویت جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های 2015 آسیا را کسب کردند، اعتراف کرد که تیم‌‌های ملی ژاپن و ایران بیشترین شانس را برای قهرمانی در این رقابت‌ها دارند.

اشتیلیکه در گفت‌وگو با سایت فیفا اظهار داشت: کره جنوبی در چند وقت اخیر همواره رتبه‌ای پایین‌تر از ایران و ژاپن داشته است اما ما امیدواریم که در این دوره از رقابت‌‌های جام ملت‌های آسیا بر این دو تیم غلبه کنیم تا در رده‌بندی جهانی رده‌ای بالاتر از آنها به خود اختصاص دهیم.

سرمربی آلمانی تیم ملی کره جنوبی افزود: روی کاغذ ایران و ژاپن مدعیان اصلی قهرمانی در جام ملت‌ها هستند اما اگر ما درسی‌هایی را که از ناکامی‌‌مان در جام جهانی آموختیم، به کار ببندیم، فکر می‌کنم که این بار می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

تیم ملی کره جنوبی در حال حاضر با شش امتیاز از دو بازی و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استرالیا در رده دوم گروه A قرار دارد. بازی بعدی شاگردان اشتیلیکه برابر استرالیای میزبان است.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها