برنامه رادیویی دیالوگ که از رادیو نمایش پخش می‌شود، امروز به بررسی پرونده سینمایی ایران می‌پردازد.
کد خبر: ۷۵۸۹۶۱

به گزارش مرکز هنرهای نمایشی رادیو، در این برنامه وضع ریزش مخاطبان سینما بخصوص در دو دهه گذشته با حضور تهیه‌کنندگان و کارگردانان شناخته شده کشور مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. برنامه دیالوگ به صورت زنده ساعت 21 به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و سردبیری ایوب آقاخانی از رادیو نمایش پخش می‌شود. سعید اسلام‌زاده مجری ـ کارشناس، شیرین سپه‌راد، علی جعفری و بابک احمدی به عنوان گویندگان، محسن جواهری دستیار تهیه و علی بهرامی برنامه‌ریز و هماهنگی دیالوگ هستند.

میوه زندگی در رادیو تهران

برنامه «میوه زندگی» امروز از ساعت 10 به پرسش‌های والدین درباره رشد تدریجی کودکان تا شش سالگی پاسخ می‌دهد.

این برنامه کاری از گروه معارف و تربیت رادیو تهران است و به موضوع تربیت فرزندان اختصاص یافته است. این برنامه با حضور برومند به پرسش‌های والدین درباره رشد تدریجی کودکان تا شش سالگی پاسخ می‌دهد. پروانه طهماسبی تهیه‌کننده و حسنیه صالحی کارشناس ـ مجری برنامه است.

شبکه‌های مجازی روی موج سلامت

رادیو سلامت امروز در برنامه صبح و زندگی به خطرات اعتماد به اطلاعات شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی فرانک ترابی از ساعت 7 و10دقیقه با حضور فرهاد اقطار، مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی به این پرسش که چقدر مجازی هستیم؟ پاسخ می‌دهد. برنامه انسان سالم جامعه سالم گروه سلامت اجتماعی ازساعت 14و40 دقیقه با حضور عامری، کارشناس محیط زیست به موضوع انتقال برخی بیماری‌ها از طریق اسکناس آلوده اختصاص دارد. برنامه مجله پزشکی گروه سلامت جسم و پیشگیری از ساعت 15 با حضور علی‌اصغر ابدی، متخصص ارتوپد به موضوع انحرافات زانو می‌پردازد.

واگذاری تیم‌های فوتبال بر مدار ورزش

برنامه «برمدار ورزش» رادیو ورزش امروز به موضوع واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اختصاص دارد.

این برنامه با مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان و مسعود معینی از اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال و اصغر مازیار مربی فوتبال صحبت می‌کند. برنامه بر مدار ورزش ساعت 16 پخش می‌شود. همچنین برنامه ورزش و روستا امروز در رادیو ورزش به بازی‌های محلی استان یزد اختصاص دارد که ساعت 19 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها