رئیس سازمان صداوسیما طی حکمی، محمد لطفی‌نیاسر را برای مدت سه سال به سمت مدیرکل صداوسیمای مرکز قم منصوب کرد.
کد خبر: ۷۵۸۵۵۸

به گزارش روابط‌عمومی معاونت امور مجلس و استان‌ها، حجت‌الاسلام لطفی‌نیاسر متولد قم ضمن تحصیل در سطح خارج فقه حوزه، دارای مدرک کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث از دانشگاه نیز هست.

وی فعالیت در رسانه را از رادیو معارف با نویسندگی، سردبیری و تهیه‌کنندگی برنامه‌های رادیویی آغاز کرد و پس از مدتی مدیریت‌های گروه قرآن و حدیث، تولید و پخش و طرح و برنامه آن شبکه را به‌عهده گرفت. مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز قم از سال 1387 تاکنون مدیر رادیو معارف، مدیر رادیو انگلیسی ندای اسلام و دبیر شورای معارف معاونت صدا بوده است. همچنین براساس ماموریت جدید رسانه ملی و با هدف چالاکی در ارائه خدمات رسانه‌ای به مخاطبان، رادیو معارف قم با حفظ ماموریت‌های ملی و فراملی خود از نظر ساختاری با صدا و سیمای مرکز قم هماهنگ شد.

معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم با اعلام این خبر گفت: در ادامه چابک سازی و تغییرات ساختاری رسانه ملی با هدف صرفه‌جویی در هزینه‌ها، استفاده بهینه از زمان، افزایش بهره‌وری و برنامه‌ریزی بهتر بر اداره رادیو معارف از این پس برنامه‌های این رادیو با هماهنگی صدا و سیمای مرکز قم پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها