نمایش خورشید مهر امروز ساعت 14 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۵۶۰۴۰

به گزارش مرکز هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش به تهیه‌کنندگی بابک صفی‌خانی و نویسندگی محمد محمودی و کارگردانی محمد پورحسن تولید شده و در آن مهین فردنوا نقش حضرت خدیجه(س) را ایفا کرده است. در این نمایش رحمان باقریان، مهدی طهماسبی، مهرداد عشقیان، سعیده فرضی، مسعود زنوزی راد، هرمز سیرتی، محمدسعید سلطانی، محمد شریفی‌مقدم و معصومه عزیزمحمدی بازی کرده‌اند. داستان درباره زنی به نام هانیه است که به خانه حضرت خدیجه(س) پناه می‌برد، زیرا همسرش فرزندان دخترش را زنده به گور کرده است.

اشعار تلمیحی درباره پیامبر اکرم (ص) در رادیو تهران

اشعار تلمیحی شاعران و شعرهای برگرفته از احادیث پیامبر (ص) در برنامه «روضه رضوان» ساعت 22 و 35 دقیقه در رادیو تهران بررسی می‌شود.

این برنامه با بررسی اشعار مشاهیر بزرگ که برگرفته از قرآن کریم، احادیث و روایات است از رادیو تهران پخش می‌شود. همچنین برنامه «آوای وحدت» رادیو تهران به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) از ساعت 12 و 30 دقیقه آهنگ‌ها و سرودهای خالق محمدی را پخش می‌کند. معصومه خیاطون تهیه‌کننده برنامه است.

بلوغ عاطفی روی موج سلامت

برنامه سلام جوانی رادیو سلامت امروز به موضوع بلوغ عاطفی اختصاص دارد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی بهرام رحمانی از
ساعت 19و10دقیقه با حضور فربد فدایی، روان‌شناس و حجت‌الاسلام آقا بابا، کارشناس مذهبی به موضوع ازدواج موفق و بلوغ عاطفی می‌پردازد. برنامه آوای زمین گروه سلامت اجتماعی نیز از ساعت 14و40 دقیقه با حضور فتحی، کارشناس ستاد بحران به این پرسش که برای در امان بودن از زلزله چه باید کرد؟ پاسخ می‌دهد.

وحدت شیعه و سنی در «لحظه‌های آسمانی»

برنامه لحظه‌های آسمانی، کاری از گروه ایران و اندیشه رادیو ایران است که امروز ساعت 11 و 30 دقیقه به بیان اندیشه‌های بزرگان و علمای اسلام در زمینه وحدت شیعه و سنی اختصاص یافته است.

در این برنامه که توسط عبدالله اعلایی تهیه شده است، بخش‌هایی از سخنان مراجع تقلید شیعه و نیز اندیشمندان سنی درباره راهبردهای تحقق وحدت شیعه و سنی تقدیم شنوندگان رادیو ایران خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها