وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

توزیع بسته چهارم امنیت غذایی، «شب عید»

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد:

پرداخت عیدی مددجویان در صورت تامین کسری بودجه

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره پرداخت عیدی مددجویان تحت پوشش این نهاد گفت: میزان عیدی معادل یک ماه حقوق مددجویان است که فقط در صورت تامین کسری 10 درصدی بودجه این نهاد پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۴۰۱۳

به گزارش مهر، حسین انواری در مجمع وکلا و حقوقدانان نیکوکار با اشاره به این‌که کسری بودجه حدود 300 میلیارد تومان است، افزود: از کمک‌های مردمی و دیگر مشارکت‌های سالانه نمی‌توانیم عیدی پرداخت کنیم، چون هر کدام در ردیف‌های خاصی هزینه می‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) یادآور شد: عیدی مددجویان که معادل یک ماه حقوق آنها و نزدیک به یکصد هزار تومان است، به یک میلیون و 700 هزار خانوار در شرایط ایده‌آل و نبود مشکل اعتباری پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: کمک به محرومان جزو تکالیف همه مسئولان است و این نهاد در سال‌های گذشته اقدامات مناسبی در مددرسانی، مشاوره، ایجاد نشاط، ارتقای سلامت و توانمندسازی، بالا بردن ضریب سازگاری مددجویان و ایجاد شرایط رشد و شکوفایی انجام داده است.

به گفته وی، یک میلیون زن بی‌سرپرست و 800 هزار کودک تحت پوشش این نهاد هستند. سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به این‌که 700 هزار حامی در حمایت از ایتام با کمیته امداد همکاری می‌کنند، بیان کرد: سالم‌سازی فضای عاطفی خانواده، خوداشتغالی و خودکفایی، تغییر سبک زندگی و حتی حذف شیوه‌های نامناسب مددجویی از دیگر اقدامات کمیته امداد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها