سردبیر ویژه برنامه «سینماعمار» با بیان اینکه عمار، جشنواره ای برای «پارک​وی نشین ها» نیست، گفت: آنچه در این جشنواره مردم را جذب می کند، مسئله آدم ها و اشخاص اسم و رسم دار حاضر در این جشنواره مردمی نیست؛ بلکه موضوعات نادر و برآمده از دل مردم برای مخاطب قابل پذیرش است و سینماعمار با همین درون مایه پیش می رود.
کد خبر: ۷۵۲۹۳۱
جشنواره فیلم عمار مختص پارک‌وی نشین ها نیست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو گفتگو، رادیو گفتگو در ایام برگزاری جشنواره فیلم عمار ویژه برنامه ای را تهیه و روانه آنتن می کند.

سردبیر ویژه برنامه «سینماعمار» ضمن برشمردن بخش های مختلف این برنامه رادیویی، گفت: در این برنامه به آسیب شناسی پنج دوره گذشته جشنواره عمار می پردازیم، همچنین تحلیل آثار برندگان این دوه از جشنواره در کنار گفت و گو با کارگردانان حاضر در سینما فلسطین از دیگر بخش های این برنامه است.

محمدجواد طالبی بستر و فرم ویژه برنامه «سینماعمار» را برگرفته از فضای خبری جشنواره دانست و افزود: سال گذشته نیز رادیو گفتگو در این جشنواره حضوری فعال داشت و از سوی شورای نظارت و ارزیابی سازمان صداوسیما بعنوان برنامه برتر، مورد تقدیر قرار گرفت.

این تهیه کننده رادیو گفت: ویژه برنامه «سینماعمار» هر شب بصورت زنده از محل برگزاری جشنواره و از ساعت 20 تا 21 از رادیو گفتگو پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها