مدیر کل استاندارد استان اصفهان از پلمپ سه شهربازی در شهرستان‌های مبارکه، نجف آباد و خمینی‌شهر خبر داد وگفت: این شهربازی ها به علت عدم تمدید مجوز تا صدور مجوز بهره برداری پلمپ شده است.
کد خبر: ۷۴۶۲۹۴
پلمپ 3 شهربازی فاقد مجوز در استان اصفهان

غلامحسین شفیعی با اشاره به اینکه این واحد ها باید هر چه زودتر نسبت به تمدید مجوز بهره برداری خود اقدام کنند ، اظهار داشت: مسئولان مرتبط با شهر بازی ها باید توجه داشته باشند که استفاده از وسایل شهر بازی ها باید بر اساس تاریخ مجوز باشد و کسی نباید در این زمینه با زندگی و سلامت مردم مسامحه و کوتاهی کند.

وی بیان داشت: دراین زمینه نیز سه واحد بتن در مبارکه، فولاد شهر و اصفهان، به علت نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد پلمپ شد.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان تصریح کرد: تولیدات یک واحد ماست سنتی نیز که نشان استاندارد روی بسته بندی آن جعل گردیده بود در زازران از توابع شهرستان نجف آباد توقیف شد.

وی تصریح کرد: اداره استاندارد با جدیت به دنبال شناسایی واحد هایی است که از قوانین و الزمات استاندارد سرباز می زنند و کار خود را به درستی انجام نمی دهند و از مسئولان تمامی دستگاه های اجرایی در خواست می شود که بازوی توانمندی برای اداره کل استاندارد باشند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها