رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت: از 140 میلیارد ریال مطالبات شالیکاران گیلانی تاکنون 100 میلیارد و 500 میلیون ریال آن پرداخت شد و باقیمانده مطالبات هم تا چند روز آینده به حساب شالیکاران واریز خواهد شد.
کد خبر: ۷۴۵۶۲۶
پرداخت مطالبات باقی مانده برنجکاران طی روزهای آینده

علیرضا شعبان‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که خرید توافقی برنج در گیلان به قیمت پایه هر کیلوگرم 6100 تومان که از 24 شهریور آغاز شده بود، روز گذشته به پایان رسید، گفت: 2 هزار و 253 تن برنج به ارزش 140 میلیارد ریال از شالیکاران خریداری شده است.

وی با اشاره به این‌که اجرای خرید برنج با قیمت توافقی برای جلوگیری از ضرر کشاورزان با حمایت دولت در گیلان اجرا شد، اضافه کرد: همه کشاورزان رقم هاشمی را برای فروش آوردند که از کیفی‌ترین و خوش طعم‌ترین برنج‌های دنیاست.

شعبان‌نژاد ادامه داد: از 140 میلیارد ریال مطالبات شالیکاران گیلانی تاکنون 100 میلیارد و 500 میلیون ریال آن پرداخت شد و باقیمانده مطالبات هم تا چند روز آینده به حساب شالیکاران واریز خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که شالیکاران گیلانی با برداشت سالانه یک میلیون و 100 هزار تن شلتوک و 750 هزار تن برنج سفید 38 درصد برنج کشور را تولید می‌کنند، تصریح کرد: گیلان دومین تولیدکننده برنج در کشور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها