جام م ورزشی: در آخرین لیستی که کارلوس کروش سرمربی تیم ملی اعلام کرد، به غیر از علیرضا حقیقی نام دو گلر دیگر نیز دیده می شد: محسن فروزان و سوشا مکانی.
کد خبر: ۷۴۴۱۱۰
سرنوشت متفاوت دو گلر سرخابی در هفته‌ای که گذشت

فروزان از استقلال به تیم ملی دعوت شد. گلری که در مصاحبه با یکی از روزنامه های ورزشی، عنوان عجیبی به خود داده و مدعی شده بود «عقابِ خون آبی» است و در اظهارنظر دیگری گفته بود: می خواهد بهترین دروازه بان 15 سال اخیر باشگاه استقلال باشد. فروزان از باشگاه گسترش فولاد تبریز راهی استقلال شد.
سوشا مکانی هم در ابتدای فصل از فولاد خوزستان به پرسپولیس آمد اما وقتی به این تیم رسید متوجه شد نیلسون کوره آ جونیور هم قصد دارد قراردادش را تمدید کند. از ابتدای فصل تا به حال رفاقت آشکار و رقابت پنهانی و سخت سوشا و نیلسون ادامه دارد. در این فصل سوشا به اندازه کافی خوب نبوده که بخواهیم به او نمره قبولی بدهیم.
این دو دروازه بان برای بازی با کره جنوبی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شدند اما هر دو نیمکت نشین علیرضا حقیقی بودند. در این هفته اما این دو بازیکن، دو سرنوشت کاملا متفاوت را پشت سر گذاشتند.
سوشا مکانی با مهار سه ضربه پنالتی بازیکنان گل گهر در شهر سیرجان به یک ناجی برای سرخپوشان بدل شد. با توجه به درخشش نیلسون در بازی با استقلال بعید بود سوشا در سیرجان به بازی گرفته شود اما این اتفاق رخ داد و مکانی در ضربات پنالتی عالی عمل کرد. محسن فروزان اما دچار بدشانسی شد. او نیز به همراه استقلالی ها در مرحله یک چهارم نهایی به اصفهان سفر کرد تا مقابل ذوب آهن بازی کند ولی ذوبی ها بازی 2 بر صفر باخته را به تساوی کشیدند و سپس در ضربات پنالتی از سد استقلال گذشتند.
درست در روزی که مکانی 3 پنالتی بازیکنان گل گهر سیرجان را مهار کرده و به یک چهره ویژه برای پرسپولیسی ها بدل شده بود، فروزان مقابل ذوب آهن در گرفتن پنالتی ها ناکام ماند و نتوانست هیچ کمکی به آبی پوشان در جهت فرار از شکست کند. البته او آن قدر تعصب داشت که بعد از ناکامی تیمش در ضربات پنالتی، در زمین ماند و اشک ریخت.
این سرنوشت متفاوتی بود که برای دو دروازه بان جدید این فصل پرسپولیس و استقلال در هفته ای که گذشت، رقم خورد.(خبر آنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها