روایت مشاور رییس جمهور سابق از علایق فوتبالی او؛

پرده‌برداری از دیدار مخفیانه فرهاد مجیدی با احمدی‌نژاد و مشایی

کامران دانشجو وزیر علوم دولت دهم معتقد است که اگر برخی افراد اطراف محمود احمدی‌نژاد را نمی‌گرفتند، او تبدیل به یک امیرکبیر برای ایران می‌شد.
کد خبر: ۷۴۴۰۸۶
اطرافیان نگذاشتند احمدی‌نژاد امیرکبیر دوم شود

دانشجو در بخشی از گفت‌وگوی خود با روزنامه رسالت گفت: وزرای آقای احمدی‌نژاد وزرای اصولگرایی هستند. اینکه اطراف آقای احمدی‌نژاد را یک عده گرفتند، آقای احمدی‌نژاد را از آن مسیری که باید می‌رفت این یکی - دو سال آخر جدایش کردند، مسأله دیگری است.

وی افزود: به اعتقاد من می‌شد یک امیرکبیر دومی را در ایران داشته باشیم. عده‌ای نمی‌خواستند که این بشود. فکر می‌کنم نشستند دولبه یک قیچی را درست کردند از این ور زدند از آن طرف هم یک سری افراد هم اطراف خود آقای احمدی‌نژاد، و تبدیل کردند به آن چیزی که شد!(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
۰
۰
احمدی نژاد امیركبیر دوم هست...
امیركبیر هم كم نكشید ....
این جماعت زمان امیركبیر هم كه بودند با او همان كار می كردند كه با احمدی نژاد كردند.
مگر امیركبیر قوانین سختگیرانه وضع نكرد؟ مگر با انگلیس و روسیه درنیفتاد؟ مگر فكر و ذكرش محرومان جامعه نبود؟
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
۰
۰
خواهشا اسم امیر كبیر رو خراب نكنید امیر كبیر خیلی كارها رو انجام نداد اما احمد نژاد و دار و دستش هر كاری از دستشون براومد انجام دادن
مراد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
۰
۰
احمدی نژاد امیر كبیر ایران هست چه بخواهید چه نخواهید، شما كه كارمند آزاری را در راس امورات خود قرار داده اید كارمند بدبخت تا جنازه اش روی زمین نمانده است بازنشست نمیشود بازنشستگیش ابتدا برای ورود به آخرت است بعد در این دنیا بازنشست میشود واقعا شرم آوره با این آماربالای بیكاری شماها با خودتان چه فكری كردید كه تصمیم به آزار كارمندان دولت گرفتیدبه جای اینكه سن بازنشستگی را پایین آورید تا نیروهای جوان به كار برسند سن بازنشستگی را بالا میبرید تا نیروی جوان ما دچار افسردگی و در خود فرورفتگی و سرخوردگی شوند مردم دریافت یارانه نقدی شان را مدیون احمدی نژاد هستند
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
۰
۰
همین كه بیشتر مملكت را خراب نكرد شكرش باقی امیر كبیر پیشكش باید ناصرالدین شاه دوم میشد.

نیازمندی ها