سازمان هواشناسی هشدار داد

بارش شدید برف و باران در 12 استان

برف و باران اکثر جاده​های کشور را فرا گرفت

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: هم‌اکنون برف و باران اکثر محورهای مواصلاتی کشور را در بر گرفته است.
کد خبر: ۷۴۲۵۳۱
برف و باران اکثر  جاده​های کشور را فرا گرفت

سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: هم اکنون در اکثر محورهای استان کهکیلویه و بویراحمد، محور تبریز - زنجان، گردنه ساعین و گردنه شیبلی در استان آذربایجان شرقی و محورهای اصفهان - نائین و سمیرم- یاسوج در استان اصفهان بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: ارتفاعات کندوان در استان البرز، محورهای زنجان - قزوین و خدابنده - همدان در استان زنجان و گردنه کوهین در استان قزوین نیز با بارش برف مواجه هستند.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ادامه داد: در محورهای اسالم - خلخال، پونل - خلخال، لونک - دیلمان، چابکسر، فومنات در استان گیلان و همچنین در محور هراز در شرق تهران نیز بارش برف اعلام شده است.

سرهنگ حمیدی تصریح کرد: در اصفهان، البرز، خوزستان، فارس، کرمان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، لرستان، یزد و غرب تهران نیز بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: در محورهای هراز، فیروزکوه و دماوند در شرق استان تهران، محورهای رامسر و کناره در استان مازندران، محور لردگان - خوزستان در محور چهارمحال و بختیاری، محور بیجارد - زنجان در استان زنجان و گردنه آوج در استان قزوین بارش باران جریان دارد.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: در محور جعفریه در استان قم، محورهای دلیجان - اصفهان، ساوه - تهران و ساوه - همدان در استان مرکزی و همچنین محور جهرم در جنوب استان فارس بارش باران اعلام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها