زندانی فراری که با تشکیل باندی سرقت‌های شبانه خودرو را در مشهد آغاز کرده بود، سرانجام در دام پلیس گرفتار شد.
کد خبر: ۷۴۲۳۶۷
زندانی فراری سرکرده باند سرقت خودرو بود

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان مشهد، با طرح شکایتی گفت: دیشب خودروی زانتیای خود را مقابل خانه پارک کردم، اما صبح وقتی خواستم به محل کارم بروم متوجه سرقت آن شدم.

پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات برای دستگیری سارق و کشف خودرو را آغاز کردند. جستجوها برای دستگیری سارق ادامه داشت تا این که چند روز بعد ماموران خودروی سرقتی را در حالی که اوراق شده بود در یکی از محله‌های جنوبی شهر پیدا کردند. همزمان با تحقیقات پلیسی افراد دیگری هم با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را در خصوص سرقت خودرو مطرح کردند.

سرانجام در روزهای پایانی هفته گذشته ردپای یک متهم سابقه‌دار به نام «وحید» در این دزدی‌ها کشف شد. متهم چندی قبل با سپردن سند از زندان مرخصی گرفته و دیگر بازنگشته بود.

با شناسایی هویت متهم فراری به نام وحید، ماموران او را در مخفیگاهش دستگیر کردند. وحید در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد.

متهم به افسر بازجو گفت: زمانی که از زندان مرخصی گرفتم، دوباره سرقت‌هایم را از سر گرفته و این بار همراه پدر، برادرم و یکی از دوستانم شبانه با پرسه‌زنی در محله‌های مختلف شهر، خودروهای پارک شده در خیابان‌ها را شناسایی می‌کردیم. در ابتدا دزدگیر خودرو را قطع کرده و بعد آن را سرقت کرده و پس از اوراق، قطعات را می‌فروختیم. همچنین تعدادی از خودروهای سرقتی را یکی از دوستانم با تهیه سند جعلی از نقطه صفر مرزی خارج می‌کرد و می‌فروخت.

سرهنگ حجت‌الله نیکمرام، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف دزد حرفه‌ای، همدستانش تحت تعقیب پلیس قرار گرفته و هر سه نفر آنها دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو دستگاه خودروی زانتیا، یک پراید و یک سمند که در حال اوراق بود، کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها