رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد.
کد خبر: ۷۴۱۹۲۴
وعده ازدواج، شگرد کلاهبردار از دختران بود

سرهنگ سید حسین اصلحی، رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: در پی اعلام شکایت یک زن مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی به هویت «همایون-پ» در کلینیک دنداپزشکی خود در بندرعباس، مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

شاکی در تشریح نحوه این کلاهبرداری گفت: این کلاهبردار در ابتدا خود را به عنوان دندانپزشک معرفی کرده بود و با توجه به اطلاعات خوبی که در این زمینه داشت، با دادن وعده ازدواج مرا اغفال و طی دو مرحله مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال دریافت کرد و پس از چندی متواری شد.

رییس پلیس آگاهی هرمزگان افزود: با بررسی‌های علمی و فنی به عمل آمده مشخص گردید، متهم سابقه کلاهبرداری داشته است و به دلیل ارتکاب چندین فقره کلاهبرداری به این شیوه تحت تعقیب می‌باشد.

این مقام مسئول انتظامی گفت: مأموران با تحقیقات پلیسی و بهره گیری از تجارب ارزنده خود مخفیگاه متهم را در شهرستان تبریز شناسایی و با اخذ نیابت قضایی وی را دستگیرکردند.

سرهنگ اصلحی با اشاره به اینکه این متهم در ابتدا منکر کلاهبرداری و بزه انتسابی شده بود، افزود: در بازجویی‌های تکمیلی، متهم ضمن مواجهه شدن با مدارک موجود و ادله پلیس تسلیم شد و به جرائم خود اعتراف کرد و با تکمیل پرونده کلاهبرداری و ارسال به مقام قضایی با قرار صادره روانه زندان شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها