افزایش قیمت پتروشیمی، روغن، تایر، خودرو، شوینده و بهداشتی، فولاد، باتری و چوب تا اطلاع ثانوی ممنوع شد

اقدامات دولت برای مهار گرانی

علم‌بیگی: قیمت مواد شوینده ۱۲ درصد افزایش یافت

دبیر انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی از صدور مجوز افزایش ۱۲ درصدی قیمت مواد شوینده به‌دلیل رشد قیمت مواد اولیه پتروشیمی خبر داد.
کد خبر: ۷۴۰۴۸۳
علم‌بیگی: قیمت مواد شوینده ۱۲ درصد افزایش یافت

بختیار علم‌بیگی در گفت‌‌و‌گو با فارس اظهار کرد: این افزایش قیمت در مورد تمام مواد شوینده به جز پودر شوینده و صابون صورت گرفته است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه صورت ‌گرفته بین انجمن صنایع شوینده و سازمان حمایت برای سپردن قیمت‌گذاری مواد شوینده به این انجمن، گفت: براساس این تفاهم، قیمت‌های جدید محصولات شوینده از سوی انجمن تعیین و به سازمان حمایت اعلام شده است.

وی با بیان این‌که افزایش قیمت مواد شوینده از اول مهر روی تولیدات کارخانه‌ها اعمال شده است، افزود: از این تاریخ به بعد، افزایش قیمت مواد شوینده در حدود مشخص ‌شده، قانونی بوده است، ولی دلیلی برای تعمیم دادن این رشد قیمت به محصولات تولیدی قبل از مهر وجود ندارد.

دبیر انجمن صنایع شوینده در مورد عرضه برخی محصولات شوینده گران‌تر از قیمت درج‌ شده روی بسته‌بندی آن از سوی برخی فروشگاه‌ها نیز گفت: این کار تخلف محسوب می‌شود و فروشگاه‌ها باید محصول عرضه‌ شده را با قیمت درج شده روی آن عرضه کنند، زیرا با همان قیمت از کارخانه‌ها خریداری کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها