مردی که با معرفی خود به عنوان صاحب معادن مختلف به کلاهبرداری بیش از 13 میلیارد تومان دست زده و گریخته بود، از سوی پلیس هرمزگان دستگیر شد.
کد خبر: ۷۳۹۹۸۵

سردار رضا محمدی یگانه در این باره گفت: با دریافت شکایتی درخصوص این‌که فردی با هویت و مدارک جعلی، خود را مالک اصلی یک انبار بزرگ و معدنی در منطقه خواف خراسان رضوی و همچنین چندین معدن دیگر از جمله معدن سنگ آهن در بندر خمیر استان معرفی و کلاهبرداری کلانی کرده، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: بنا به اظهارات شاکی، این کلاهبردار بابت تحویل ده هزار تن سنگ آهن در یک مرحله و 6000 تن در مرحله بعد بیش از یک میلیارد تومان از وی دریافت و فرار کرده بود.وی یاد آور شد : در تحقیقات پلیس مشخص شد، فرد کلاهبردار مدارکی در مورد مالکیت معادن فوق ندارد که در ادامه مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، آدرس متهم را در شهرستان خواف شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان این‌که کلاهبردار در خواف دستگیر و به آگاهی بندرعباس منتقل شد، تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی، شش نفر دیگر که به همین شیوه از آنها کلاهبرداری شده بود، شناسایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهم ابتدا منکر کلاهبرداری بود اما با تحقیقات نهایی سرانجام به 13 میلیارد و 599 میلیون تومان کلاهبرداری دیگر به همین روش از این شش نفر اعتراف کرد که با تکمیل پرونده و ارسال به دادسرا، وی با قرار تأمین مناسب روانه زندان شد./ پایگاه خبری پلیس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها