بنگلادش هشتمین کشور پر جمعیت دنیا به شمار می ورد و جوانان بسیاری را در خود جای داده است. بر همین اساس گوگل تصمیم گرفته تا با این جوانان ارتباط برقرار کرده و روش های صحیح استفاده از اینترنت را به آن ها بیاموزد.
کد خبر: ۷۳۸۰۹۲
گوگل به دانش آموزان بنگلادشی فرهنگ استفاده از اینترنت را آموزش می دهد

به گزارش جام جم کلیک به نقل از دیجیاتو: بنگلادش هشتمین کشور پر جمعیت دنیا به شمار می ورد و جوانان بسیاری را در خود جای داده است. بر همین اساس گوگل تصمیم گرفته تا با این جوانان ارتباط برقرار کرده و روش های صحیح استفاده از اینترنت را به آن ها بیاموزد.

طی پروژه ای به نام Google Bus Bangladesh، غول دنیای اینترنت به سراغ بیش از نیم میلیون دانش آموز خواهد رفت. اتوبوس گوگل قرار است در طول ۱۲ ماه به بیش از ۵۰۰ مجموعه آموزشی در سراسر بنگلادش سر بزند و با دانش آموزان آن ها ارتباط برقرار نماید.

گوگل معلم هایی را با خود به مجموعه های آموزشی بنگلادش می آورد که با کمک آن ها دانش آموزان با ابزارهای مفیدی آشنا خواهند شد. ابزارهایی که استفاده از آن ها به کاربر اجازه می دهد تا از پتانسیل واقعی اینترنت استفاده نمایند.

یکی از اعضای گوگل در آسیا می گوید:

James McClure
بنگلادش یک کشور در حال توسعه است که بخش زیادی از جمعیت آن را جوانان تشکیل داده اند. اگر این جوانان از آموزش های صحیح برخوردار گردند، می توانند در آینده عصر دیجیتال بنگلادش را رقم زنند.

بر اساس آمار های به دست آمده، تخمین زده می شود که دو سوم جمعیت جهان آفلاین هستند. بر همین اساس فعال های اینترنتی همچون گوگل تلاش می کنند با چنین طرح هایی، کاربران بیشتری را با اینترنت آشنا کنند و مسیر آن ها را به سمت جامعه آنلاین هموار سازند.

هرچند در نهایت افزایش جمعیت آنلاین به رونق گرفتن تجارت گوگل کمک می کند، اما به هر حال باید اذعان کرد که لری پیج و سرگی برین سرمایه خود را در راستای خدمت به بشریت، به خوبی به کار بسته اند.

منبع: دیجیاتو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها