نرم افزار Coursera شرایطی را فراهم ساخته تا تعداد بسیاری از دانش‌آموزان، دانشجویان و زبان‌آموزان در همه جا با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و بیش از 800 دوره آنلاین را در سطوح بسیار بالای دانشگاه‌ها و موسسات عالی آموزشی جهان فرا گیرند.
کد خبر: ۷۴۴۴۰۱
نرم‌افزار موبایل: فراگیری 800 دوره آموزشی به‌صورت کاملا رایگان

جام جم کلیک: نرم‌افزار Coursera فهرستی از آموزش و سخنرانی‌های بهترین مربیان جهان در هر زمان و هر نقطه را در اختیار شما قرار داده و بهترین فرصت را برای فراگیری علوم مختلف فراهم ساخته است.

ممکن است به هر دلیل، موفق به ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشی مختلف نشوید و یا هزینه این کلاس‌ها را نداشته باشید، به کمک این نرم‌افزار برقراری ارتباط رایگان با بهترین‌های جهان برای شما فراهم می‌شود.

پس فرصت را از دست ندهید و با توجه به نیاز خود شرایط را برای فراگیری حرفه‌ای علوم مختلف با استفاده از این نرم‌افزار فراهم سازید.

از ویژگی‌های نرم‌افزار فوق می‌توان به استفاده از 800 دوره آموزشی در بیش از 20 حوزه مختلف (هنر، مدیریت، اقتصاد، رایانه، پزشکی، شیمی، مهندسی، فیزیک، ریاضیات، موزیک، فیلم، شبکه‌های اجتماعی، هوش مصنوعی و...)، ثبت‌نام برای استفاده از دوره‌ها و اطلاعیه دوره‌های آینده، یادگیری از مدرسان برتر بیش از 100 مرکز معتبر آموزشی از جمله برترین دانشگاه های آمریکا و اروپا، استفاده از سخنرانی‌های آنلاین در هر زمان و یا مشاهده آن‌ها به‌صورت آفلاین، دانلود دروس در 14 زبان مختلف و استفاده از آموزش‌ها در هر زمان، مکان و هر حالتی که قراردارید، اشاره کرد.

آموزش‌های ارائه شده در این نرم‌افزار به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، چینی، فرانسوی، روسی، آلمانی، ژاپنی، ترکی و ... قابل دسترسی هستند.

شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر به سایت Coursera.org نیز مراجعه نمایید و از تمامی منابع در سایت این نرم‌افزار نیز استفاده لازم را ببرید.

این نرم‌افزار قابلیت نصب روی سیستم عامل‌های ویندوز، اندروید 4.0 و آی.او.اس 8.0 به بالا را دارد.

دانلود رایگان نرم‌افزار Coursera برای اندروید

دانلود رایگان نرم‌افزار Coursera برای iOS

دریافت نرم‌افزار Coursera برای ویندوز 8.1

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نبی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
۰
۰
پست هایی كه گذاشتید در هنگام دانلود خطا میدهند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها