سه جنایت در روستا به خاطر رابطه شیطانی

سه کشته حاصل درگیری مسلحانه مرگباری بود که صبح روز یکشنبه میان دو خانواده در روستایی در شهرستان سردشت رخ داد. در پی این جنایت که گفته می‌شود بر سر مسائل ناموسی بود، یکی از قاتلان متواری و قاتل دوم توسط پلیس بازداشت شد‌.
کد خبر: ۱۴۷۳۰۷۵
 
دو خانواده در این روستا این روزها عزادار قتل دو برادر به نام‌های قانع و حسین و مرد دیگری هستند که با سلاح کلاشینکف جان خود را از دست دادند. قتلی که به گفته ریش‌سفیدان و بزرگان خانواده می‌توانست با درایت آنها اتفاق نیفتد، اما ماجرا طوری پیش‌رفت که به مرگ سه نفر انجامید. 
یکی از بستگان حسین و قانع که در مراسم ختم آنها حضور داشت به جام‌جم گفت: «از مدت‌ها پیش ارتباطی میان پسر خانواده قاتلان با زنی از خانواده مقتولان شکل‌گرفت که مشکل‌ساز شد. مدتی پیش همین پسر در خانه یکی از دو برادر چند ضربه چاقو به بازوی او زد و فرار کرد که همین مسأله اتفاق تلخ روز یکشنبه را به‌وجود آورد. بعد از آشکارشدن این رابطه شوهر این زن تصمیم گرفت از همسرش جدا شود و پس از انجام روال اداری کار، منتظر اعلام حکم رسمی دادگاه بودند. برای حل این موضوع قرار شد ریش‌سفیدان پادرمیانی کرده و موضوع را بین دو خانواده رفع و رجوع کنند تا به‌نوعی صلح برقرار شود و اتفاقات ناگوار بعدی رخ ندهد. خانواده زن جوان شرط کردند که تا زمان حل این مسأله، آن پسر و خانواده‌اش در ملأ عام دیده نشوند. به‌هرحال روستا کوچک است و همه همدیگر را می‌شناسند. شنبه‌شب بزرگ‌ترهای دو‌خانواده مشغول گفت‌وگو بودند تا مشکل را به نوعی حل کنند، بدون ‌این‌که خبر داشته باشند صبح روز بعد قرار است چه اتفاقی رخ دهد. آن روز حسین که نقاش خودرو بود به شهر رفته و قانع در روستا بود. ساعت ۱۱ یا ۱۱:۳۰ صبح بود که آن پسر و خانواده‌اش با دیدن یکی از اعضای خانواده زن جوان شروع به قلدربازی و گردن‌کلفتی در روستا کردند که این شرایط برای آنها بسیار ناراحت‌کننده و عذاب‌آور بود. این خانواده شرط عدم حضور در روستا را زیر پا گذاشته بودند و برای خودشان جولان می‌دادند. طرف مقابل پنج مرد مسلح بودند. موضوع را سریعا به حسین اطلاع دادند تا خودش را به روستا برساند.»
او ادامه داد: «حسین به‌سرعت به روستا برگشت تا مانع از ادامه درگیری شود. به محض این‌که از خودرو پیاده شد، دو نفر از پنج فرد مسلح خانواده آن پسر، باکلاشینکف به سمت قانع و حسین که به آنجا آمده بودند شلیک کردند و هر دو را به قتل رساندند. ازخانواده آن پسر هم سه نفر زخمی شدند که یکی اززخمی‌هاهمان پسر است ودیگری یکی ازقاتلان که در بیمارستان بستری هستند.پدر این پسر هم در این درگیری کشته شد. از قرار معلوم از میان آن پنج مرد مسلح، فقط دو نفر به سمت قانع و حسین شلیک کرده‌اند. در پی این ماجرا، فرمانداری، شورای تامین، فرمانده هنگ مرزی، فرمانده نیروی انتظامی، بخشداری و دادستانی پادرمیانی کردند تا به‌نوعی ماجرا ختم شود. این‌که گفته شده فردی به آتش کشیده شده، خیر این خبر درست نیست و تنها خانه متعلق به پدر آن پسر به آتش کشیده شده است.»
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها