هشدار سازمان ثبت اسناد درباره ثبت شرکت ها

مراقب دلالان ثبتی باشید

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره عواقب انجام امور مربوط به ثبت شرکتها، موسسات، علائم تجاری و اختراعات از طریق دلالان و واسطه های غیرمجاز هشدار داد.
کد خبر: ۷۳۶۴۱۰
مراقب دلالان ثبتی باشید

به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، احمد تویسرکانی در واکنش به اقدام برخی افراد سودجو در ارسال گسترده پیامک برای ثبت شرکت های تجاری، موسسات غیرتجاری، علائم تجاری و اختراعات و طرح های صنعتی افزود: با توجه به ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری از طریق پورتال سازمان ثبت به نشانی www.ssaa.ir و دریافت تقاضاها از این طریق، از متقاضیان دریافت خدمت در این حوزه ها تقاضا می کنیم بدون واسطه و از طریق پورتال مذکور به راحتی ، تقاضای خود را مطرح کنند تا امکان سوء استفاده افراد سودجو فراهم نشود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصریح کرد: اقدام به ثبت این موارد در ادارات کل ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری و مالکیت صنعتی هزینه های اندکی دارد و کار با سرعت بیشتری انجام می شود.

تویسرکانی افزود: اگر متقاضیان در این زمینه با مشکلی مواجه شدند مراتب را به صورت الکترونیکی از طریق پورتال سازمان و یا با مراجعه حضوری به اطلاع این سازمان برسانند تا در اسرع وقت پیگیری شود. (واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها