ستارگان ایرانی همه نگران «مرتضی پاشایی» هستند

چهره های مشهور نگران در بیمارستان/ تصاویر

جام جم نوا: سرپرست ارکستر کنسرت‌های مرتضی پاشایی از بهبودی نسبی این خواننده موسیقی پاپ طی روزهای اخیر خبر داد.
کد خبر: ۷۳۶۲۵۲
آخرین وضعیت «مرتضی پاشایی» در بیمارستان

پیمان عیسی‌زاده درباره وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی که این روزها در بیمارستان بستری است، گفت: متاسفانه طی روزهای گذشته حال این خواننده وضعیت خوبی نداشت و التهابات ناشی از رادیو تراپی موجب شده بود که این هنرمند جوان موسیقی پاپ کشورمان از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار نباشد.

وی گفت: خوشبختانه بعد از پایان دوره رادیوتراپی و کم شدن التهابات ناشی از این مرحله درمانی امروز وضعیت جسمانی این خواننده در وضعیت ثابتی قرار گرفته و تمامی علائم از حالت متغیر خود خارج شده و هم اکنون این خواننده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان تحت درمان تیم پزشکی قرار دارد.

عیسی زاده توضیح داد: از تمامی مردم و علاقه مندان موسیقی می خواهم در این شب‌های عزیز برای این خواننده پر طرفدار و محجوب موسیقی دعا کنند که هرچه زودتر شفا پیدا کند و بار دیگر روی صحنه برای مردم برنامه اجرا کند. البته لازم است در این مدت از تمامی خوانندگان و هنرمندانی که با حضور در بیمارستان از مرتضی پاشایی عیادت کردند، بی نهایت سپاسگذاریم.

سرپرست ارکستر کنسرت های پاشایی در پایان گفت: مردم شریف هم در این مدت با ارسال پیامک و تماس های پی در پی خود پیگیر درمان این خواننده بودند که جا دارد از آنها به خاطر این همه لطف تشکر کنم و از آنها بخواهم برای بهبود نظم و ترتیب موجود در بیمارستان از طریق رسانه ها جویای احوال این خواننده باشند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها