شهر اصفهان که حدود 17 ماه تشنۀ آب زاینده رودش بود، سرانجام با بارش فراوان باران در چند روز گذشته، شاهد جاری شدن دوبارۀ آب در بستر رودخانه اش شد که جای بسی خوشحالی زائدالوصف دارد. چندان که مپرس!
کد خبر: ۷۳۶۱۹۸

بستۀ پیشنهادی: حالا که پس از آن خبرهای زشت اسیدپاشی های مجهول الحال، حال شاهد خبرهای خوشی از اصفهان هستیم؛ جا دارد که مراتب شادمانی خود را با تقدیم چند فقره پیشنهاد عاجل، تکمیل و بلکه نشان دهیم:

1- تشکر از آسمان: در روی زمین که هرچه منتظر یک اتفاق مدیریتی لازم برای برگرداندن آب زاینده رود به آغوش گرم شهر ماندیم،خبری نشد که نشد. فلذا باید ملت و به خصوص مردم عزیز اصفهان، از آسمان آبی تشکر کنند که این قضیه را مدیریت کرد و عجالتاً آب رفته را به جوی برگرداند. خدایا،متشکریم!

2- عدم دخالت مسئولان: از جمیع مسئولان اجرایی عزیز و زحمتکش که در این مدت به دلیل انواع اشتغالات و گرفتاری های عدیده، نتوانستند و نرسیدند تا مشکل زاینده رود را حل نمایند؛ خواهش شود که در خصوص مدیریت آب زاینده رود،حداقل تا اطلاع ثانوی،از هرگونه دخالت بی‌جا اکیداً اجتناب نمایند. هرچقدر هم که در سالهای گذشته چاه عمیق زده شد و سد احداث شد، فعلاً تا هفت پشتمان کفایت می نماید. گاهی سیاست عدم دخالت،کولاک می کند.

3- خرجی دادن مردم اصفهان: به شکرانۀ آبدار شدن زاینده رود،مردم خوشحال اصفهان بد نیست که تا چند روز شیرینی و شربت بدهند و اینطوری، هم خوشحالی خود را به جهانیان نشان دهند و هم مشت محکمی بر دهان پاره ای از یاوه گویان بکوبند که خیال می کنند انجام این قبیل کارها برای مردم لارج اصفهان سخت است.

خدا نبخشاید آنهایی را که کارشان از بیکاری، ساختن شایعه است. همین چندی پیش شایع کرده بودند که گویا یک عزیز اصفهانی برای تزریق عضلانی آمپول خود به یک تزریقاتی سرکوچه مراجعه می کند و از قیمت تزریقات می پرسد. آمپول زن نرخ آن را 1000 تومان اعلام می کند. آن عزیز اصفهانی می گوید: نمی شود شما فقط آمپول را آماده کنید ثابت نگه دارید تا من خودم عضله ام را به آن نزدیک کنم واینطوری شما 500 تومان از من بگیرید؟!

رضا رفیع

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها