عملکرد موفق در حوزه سلامت

فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت بسیار مهم است و در این راستا رسانه‌ها نقش بسیار مهمی دارند. صدا و سیما به عنوان رسانه‌ای فراگیر و ملی، در سال‌های اخیر تلاش کرده است در زمینه ارتقای بهداشت عمومی تلاش کند و به همین منظور توانسته است در حوزه اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی در نظام سلامت، نقش بسیار مهمی ایفا کند.
کد خبر: ۷۳۵۶۰۵

افتتاح شبکه‌های صدا و سیمای سلامت، گام بسیار ارزشمندی بود که در زمان مدیریت آقای ضرغامی اتفاق افتاد و بی‌گمان افتتاح این شبکه‌های ملی، موجب ارتقای سلامت شهروندان خواهد شد.من شخصا از عملکرد آقای ضرغامی در سازمان صدا و سیما تقدیر می‌کنم و به اعتقاد من، ایشان یکی از مدیران موفق کشور است که در دوران مدیریت شان تلاش کردند بحث ترویج سلامت عمومی را به رسانه ملی بیاورند و با راه‌اندازی شبکه‌های تخصصی در این حوزه، به امر آموزش و فرهنگسازی در نظام سلامت، کمک زیادی کردند.

انصافا شبکه تلویزیونی سلامت و رادیو سلامت، هم‌اکنون دو رسانه موفق است که توانسته است در بین مردم، جایگاه خوبی داشته باشد. افزون بر افتتاح این شبکه‌های تخصصی، هم‌اکنون سایر شبکه‌های رادیو و تلویزیون نیز به صورت پراکنده، برنامه‌هایی در حوزه سلامت پخش می‌کنند و از این منظر نیز کار صدا و سیما قابل تقدیر است.

حسینعلی شهریاری‌ / ‌ رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها