سایت رسمی فیلم سینمایی «شیار 143» در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.
کد خبر: ۷۳۱۸۵۲
سایت فیلم «شیار 143» رونمایی شد

سایت فیلم سینمایی شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار شامل بخش‌های مختلفی چون نمایش صحنه‌هایی از فیلم، اخبار و رویدادها، عکس‌ها، نظرات و یک بخش ویژه با عنوان «همراه مادر» است.

ابراهیم عرفانی، طراح این سایت درباره بخش‌های مختلف آن گفت: از ویژگی‌های این سایت، دسترسی آسان به آن است، و مراجعه‌کنندگان می‌توانند پلان‌های مختلف این فیلم سینمایی را از طریق سایت تماشا کنند.

او درباره طراحی بخشی با عنوان «همراه مادر» نیز توضیح داد: از ایده‌های جالب در طراحی سایت شیار 143 اختصاص بخشی به عنوان «همراه مادر» است که متناسب با موضوع فیلم درباره مادران شهدا، شکل گرفته است.

عرفانی در همین ارتباط اظهارکرد: علاقه‌مندان به این فیلم سینمایی می‌توانند همراه با مادر خود عکسی به یادگار بگیرند و برای نمایش در اختیار سایت فیلم سینمایی شیار 143 قرار دهند.

سایت فیلم شیار 143 به نشانی www.shiyar143.com در دسترس است.

فیلم شیار 143 که به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی ساخته شده است، در جشنواره سال گذشته فیلم فجر موفق شد عنوان بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را به دست آورد.

این فیلم قصه مادری کرمانی به نام الفت را روایت می‌کند که سال‌ها چشم انتظار پسرش یونس است تا از جنگ بازگردد.

مریلا زارعی برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر سی و دومین جشنواره فیلم فجر را از آنِ خود کرد. مهران احمدی، جواد عزتی، گلاره عباسی و یدالله شادمانی از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم شیار 143 اثر تحسین شده و موفق نرگس آبیار از چهاردهم آبان در گروه سینمایی آزادی اکران می‌شود. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها