برتری در دو دیدار تدارکاتی برابر تیم‌های اشترول و بنفیکا حاصل اردوی 12 روزه تیم ملی فوتبال کشورمان در پرتغال بود، اردویی که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی از برپایی آن راضی است. او در این باره تصریح کرد: اردوی خوب و مفیدی را پشت‌سر گذاشتیم. این اردو محک خوبی بود برای جوان‌ترها و آنهایی که برای اولین‌بار به تیم ملی آمدند . این دسته از بازیکنان در کنار بازیکنان باتجربه‌ای که در جام‌جهانی بازی کرده بودند محک خوبی خوردند و در مجموع اردوی پرتغال شروع خوبی برای تیم ملی به منظور آماده‌سازی برای حضور در جام ملت‌های آسیا بود.
کد خبر: ۷۲۸۴۵۰

وی با بیان این‌که به آینده این تیم ملی خوشبین است، درباره اولین تجربه حضور علی کریمی به عنوان مربی در کنار تیم به فارس گفت: بازیکنانی که در اردوی تیم ملی در کنار کریمی بودند از حضور در کنار او افتخار کردند و از این‌که می‌دیدند بازیکن بزرگی مانند علی کریمی در اردو در کنار آنها حضور دارد به خودشان می‌بالیدند.

این در حالی بود که علی کریمی پس از بازگشت به تهران درباره این اردو اظهارنظر جنجالی داشت و در پاسخ به این پرسش که همه تیم‌ها با تیم‌های ملی بزرگ بازی می‌کنند، اما ما در پرتغال به مصاف تیم دوم بنفیکا رفتیم، خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران همیشه با این مشکل روبه‌رو بوده است. تیم بنفیکا تمام بازیکنان خارجی خود را در اختیار داشت و فقط تعدادی از نفرات این تیم که در تیم ملی پرتغال حضور دارند به میدان نرفتند، در حالی که این بازی به طور کامل فیلمبرداری نشده بود، نمی‌دانم شما با استناد به چه چیزی می‌گویید که تیم دوم بنفیکا مقابل ایران حاضر شده است. شما باید سوالتان را شفاف مطرح کنید تا برای خوانندگان شائبه به‌وجود نیاید. بنفیکا تمامی بازیکنان خود را داشت و فقط نفرات این تیم در تیم ملی پرتغال غایب بودند.

کریمی درباره حضورش کنار کی‌روش، خاطرنشان کرد: هر روزی که کنار کی‌روش هستم یک تجربه تازه است و اگر بخواهم به این کار ادامه دهم در آینده می‌تواند کمک زیادی به من کند.

کی‌روش همیشه مثبت نگاه می‌کند و مثبت مسائل را بیان می‌کند. من هم نیاز به زمان دارم تا بتوانم در آینده راجع به این مساله صحبت کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها