منابع خبری از کشته شدن حدود 40 عضو از جمله چند سرکرده گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف عراق خبر دادند.
کد خبر: ۷۲۸۰۱۳
40 عضو و سرکرده داعش به هلاکت رسیدند

گزارش های از عراق حاکی است که 3 سرکرده تروریست های داعش روزچهارشنبه درمناطق مختلف این کشور به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری 'الانصار' عراق، فرمانده نیروهای شورای بیداری (الصحوه) فلوجه امروز گفت: سرکرده نظامی تروریست های داعش در جنوب استان 'الانبار' به هلاکت رسید.

شیخ 'حامد العیساوی' افزود: نیروهای شورای بیداری با همکاری نیروهای لشکر هشتم عراق دریک عملیات توانستند 'اسماعیل الزوبعی' معروف به (علی مجید) سرکرده تروریست های عضو داعش در مناطق 'جبیل'، 'الرسالة' و 'النعیمیه' در فلوجه را به هلاکت برسانند.

وزارت دفاع عراق روزچهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که 'ابوعناق' سرکرده نظامی داعش در ضلوعیه در جنوب تکریت نیز دریک حمله هوایی کشته شده است.

دربیانیه ارتش عراق آمده است: با اطلاعات نظامی به دست آمده و اجرای یک عملیات، 5 خودرو تروریست ها منهدم و 6 تروریست که یکی از آن ها 'ابوعناق' سرکرده نظامی داعش درضلوعیه بود به هلاکت رسید.

به گزارش پایگاه خبری 'المصدرنیوز'، نیروهای ارتش عراق روزچهارشنبه حمله تروریست ها به پالایشگاه 'بیجی' را دفع و دراین حمله 'ابو رعد بغدادی' مسوول نظامی گروه تروریستی داعش درمنطقه 'بیجی' به هلاکت رسید.

گروه تروریستی داعش که با حمایت غرب و برخی از کشورهای همپیمان آمریکا در منطقه ایجاد شده، جنایات هولناکی را در سوریه و عراق مرتکب شده است.

یک مقام امنیتی عراق نیز اعلام کرد: 25 تن از عناصر گروه تروریستی 'داعش' در پی درگیری با نیروهای داوطلب مردمی در استان صلاح الدین به هلاکت رسیدند.

به گزارش رسانه های عراقی، وی روز چهارشنبه با اعلام این مطلب افزود: عملیات در شرق شهر سامراء در جنوب استان صلاح الدین رخ داد.

نیروهای عراقی با کمک نیروهای داوطلب مردمی به درگیری و تعقیب عناصر داعش در برخی استان های این کشور ادامه می دهند.

همچنین نیروهای نظامی عراق 13 تروریست عضو داعش را در منطقه 'المنصوریه' در شرق بعقوبه به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرگزاری 'البغدادیه نیوز'، یک منبع آگاه نظامی روزچهارشنبه گفت: نیروهای نظامی زیرمجموعه لشکرپنجم عراق دریک عملیات نظامی 13 تروریست که یکی از آن ها از سرکردگان تروریست ها بود را در منطقه 'المنصوریه' در40 کیلومتری شرق بعقوبه به هلاکت رساندند.

این منبع آگاه افزود: عملیات برای پاکسازی مناطق اشغال شده توسط تروریست ها ادامه دارد و هر روز نتایج بهتری کسب می شود.

تروریست های تکفیری داعش از 9 ژوئن (19خرداد) با حمله به شمال و غرب عراق بخش هایی از این مناطق را اشغال کرده اند.

داعش که دست پرورده غرب و برخی از کشورهای همپیمان آمریکا در منطقه است، تاکنون جنایت های هولناکی را در سوریه و عراق مرتکب شده است.

از سوی دیگر آمریکا و انگلیس که خود از حامیان تشکیل و تقویت داعش در کشورهای سوریه و عراق به شمار می روند، در پی رخدادهای اخیر مدعی رهبری یک ائتلاف جهانی برای مقابله با این گروه تروریستی شده اند. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها