کردها: آزادی شهر نزدیک است

عقب‌نشینی داعش از کوبانی

درگیری‌ها میان نیروهای کرد و نیروهای گروه تروریستی داعش در کوبانی همچنان ادامه دارد و خبرهای رسیده حاکی از پیشروی‌های جدید گروه داعش است. به گزارش ایلنا و به نقل از سی.‌ان.‌ان، نیروهای گروه تروریستی داعش با افزایش آتش توپخانه خود قصد تصرف بخش‌های شمالی کوبانی را داشته و طی دو روز گذشته توانسته​اندیکی از پایگاه‌های نظامی مهم در این شهر را تحت کنترل خود درآورد.
کد خبر: ۷۲۷۵۳۳

درگیری‌های خیابانی میان نیروهای کرد در کوبانی و نیروهای گروه تروریستی داعش روز دوشنبه به اوج خود رسید و جنگنده‌های ائتلاف موسوم به ضد داعش حملاتی را علیه پایگاه‌های این گروه در شهر کوبانی سوریه انجام داد. در همین حال منابع سوری اعلام کردند بیش از ده هزار غیرنظامی در شهر کوبانی سوریه که توسط گروه داعش محاصره‌ شده‌اند با گرسنگی، کمبود دارو و ترس از مرگ به خاطر حملات این گروه مواجهند و اکنون با مرگ دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند.

از سوی دیگر، از ترکیه خبر می‌رسد که جنگنده‌های ترکیه در پی حملات شبه‌نظامیان حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) به مواضع ارتش در جنوب شرق این کشور، برای اولین بار از زمان آغاز مذاکرات صلح، مواضع (پ.‌ک.‌ک) را بمباران کردند. طی روزهای گذشته بسیاری از استان‌های شرقی ترکیه وشهرهای بزرگ این کشور شاهد اعتراضات خشونت‌آمیز بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها