پرطرفدارترین برند بین کودکان

iPad از مک‌دونالد هم محبوب‌تر است

iPad محبوب‌ترین برند نزد کودکان محسوب می‌شود و رایانه لوحی توانسته است از دیگر دستگا‌ه‌های الکترونیکی مبتنی بر نمایشگر هم اولویت بالاتری داشته باشد
کد خبر: ۷۲۶۴۱۷
iPad از مک‌دونالد هم محبوب‌تر است

iPad محبوب‌ترین برند نزد کودکان محسوب می‌شود و رایانه لوحی توانسته است از دیگر دستگا‌ه‌های الکترونیکی مبتنی بر نمایشگر هم اولویت بالاتری داشته باشد.

رایانه لوحی iPad اپل محبوبیت فراوانی بین کودکان دارد و این طور که نتایج حاصل از مطالعه جدید نشان می‌دهد، رابط کاربری آسان و ابزارهای خلاقانه باعث شده است محبوبیت آن افزایش یابد.

به گزارش رایورز، محققان دریافته‌اند استفاده از iPad این روزها به قدری افزایش یافته است که از رستوران‌های McDonalds و Disney هم محبوب‌تر است و بین آمریکایی‌های ۶ تا ۱۲ ساله نخستین برند پرمخاطب محسوب می‌شود.

محققان مرکز Smarty Pants که به صورت تخصصی در زمینه خانواده و جوانان بررسی می‌کنند، در تازه‌ترین اتفاق میزان محبوبیت ۲۵۰ برند بین‌المللی و بزرگ را بین گروه‌های سنی مختلف مطالعه کردند.

در پایان این مطالعه مشخص شد iPad محبوب‌ترین برند نزد کودکان محسوب می‌شود و رایانه لوحی توانسته است از دیگر دستگا‌ه‌های الکترونیکی مبتنی بر نمایشگر از جمله گوشی هوشمند و گیرنده تلویزیونی هم اولویت بالاتری داشته باشد.

"واین تایری"(Wynn Tyree) مدیر این مرکز تحقیقاتی گفت: «کودکان به میزان قابل ملاحظه و باورنکردنی سراغ iPad رفته‌اند و برنامه‌های تلویزیونی، ویدیو‌ها، کتاب‌ها و تکالیف خود را روی این دستگاه همراه دنبال می‌کنند و ارتباطات خود با اعضای خانواده را فقط به کمک iPad مدیریت می‌کنند.»

لازم به ذکر است که ۵ سال قبل رایانه لوحی iPad در لیست محبوب‌ترین برندهای جهان رتبه ۱۰۹ را به خود اختصاص داده بود که هم‌اکنون رتبه یک را از آن خود کرده است.

منبع: رایورز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها