جام جم ورزشی: کاسیاس با 16 فصل حضور متوالی در لیگ قهرمانان در میان فوتبالیست های اسپانیایی رکورددار شد.او رکورد خنتوی افسانه ای را پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۷۲۳۹۶۲
رکورد جدیدی که کاسیاس از آن خود کرد

ایکر کاسیاس با حضور در دو بازی اخیر رئال در لیگ قهرمانان به بازیکنی تبدیل شد که بیشترین حضور متوالی را در این رقابت ها در تاریخ فوتبال اسپانیا داشته است. کاسیاس برای شانزدهمین فصل متوالی است که همراه با رئال در چمپیونزلیگ حضور دارد و از این لحاظ "خنتو"، بازیکن افسانه ای کهکشانی ها را پشت سر گذاشت.

البته خنتو که 15 فصل همراه رئال در این رقابت ها حاضر بود با کسب 6 عنوان قهرمانی رکورددار بازیکنان اروپایی در کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ است. کاسیاس روز 27 نوامبر سال 1997 به عنوان دروازه بان ذخیره، روی نیمکت رئال در مقابل روزنبرگ نشست و برای اولین باز نیز روز 15 سپتامبر سال 99 در تساوی 3-3 مقابل المپیاکوس در رقابت های چمپیونزلیگ بازی کرد.

به گزارش ورزش سه ، او 142 بار در چمپیونزلیگ وظیفه حراست از دروازه رئال را بر عهده داشته است. ایکر مقدس البته هنوز از رکورد رایان گیگز فاصله دارد. گیگز با 18 فصل حضور در لیگ قهرمانان همراه با تیم منچستریونایتد، در میان بازیکنان اروپایی رکورددار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها