سرهنگ غلامعلی کریمی اعلام کرد: در نیمه نخست امسال، 5 میلیون و 447 هزار و 645بار تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ از سوی شهروندان به صدا در آمد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 15 درصد کاهش داشته است.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد تماس، یک میلون و 826 هزار و 977 تماس به عملیات پلیسی منجر شده است، گفت: افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم و حضور به موقع آنها، موجب افزایش احساس امنیت در جامعه می شود.
جانشین رییس پلیس پایتخت به تعامل مطلوب شهروندان با پلیس اشاره کرد و گفت:827 هزار و 124 مورد از تماس ها به راهنمایی و دریافت اطلاعات مردم از پلیس منجر شده است.
کریمی با بیان اینکه مردم، نیروی انتظامی را ملجأ و پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلاتشان می دانند، تصریح کرد:پلیس پایتخت همواره پاسخگوی مطالبات و خواسته های به حق شهروندان تهرانی در حوزه مسایل انتظامی، ترافیکی، انضباط اجتماعی و طرح های امنیت محله محور است.
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کاهش 33 درصدی سرقت و 21درصدی تخلفات راهنمایی رانندگی در شش ماهه گذشته خبرداد و به شهروندان خصوصاً خانواده ها توصیه کرد:هرگونه موارد مشکوک را به سرعت با مرکز فوریت های پلیسی در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن اقدام قانونی با آن صورت پذیرد. ( مهر )
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفت و گو با دکتر محمدهادی همایون روند«ظهور» را از آغاز تاریخ تا بازه کنونی بررسی کرده ایم
عزیز حسنویچ، مفتی اعظم کرواسی در گفتوگو با «جامجم»مطرح کرد
اکبرپور: آزادی استقلال را به جمع ۸ تیم نهایی نخبگان میبرد